Live Κίνηση
Περισσότερα
Suzuki

Long Test Drive στο νέο Suzuki Ignis

Ελλάδα 0:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Long Test Drive στο νέο Suzuki Ignis

Suzuki

Long Test Drive στο νέο Suzuki Ignis

Suzuki

Η Suzuki αναβιώνει το ιδιαίτερο Ignis για να ταρακουνήσει την κατηγορία των Ultra Compact SUV. Το οδηγήσαμε στους ελληνικούς δρόμους και αναφέρουμε!

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (ps@newsauto.gr)

Οκτώ χρόνια μετά το τέλος εποχής για την προηγούμενη γενιά του, το Ignis επιστρέφει με περισσότερο χαρακτήρα από ποτέ. Αποκαλύφθηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο Παρίσι, αλλά πλέον ήδη θα το έχετε πετύχει στον δρόμο γύρω σας. Ηρθε να φωνάξει «παρών» σε μία κατηγορία με «ψωμί» στα μέρη μας, στοχεύοντας ως επί το πλείστον στο νεανικό κοινό. Αυτούς που θέλουν αυτοκίνητα πόλης τα οποία δεν θα μοιάζουν με όλα τα άλλα και που στην κατάλληλη έκδοση θα μπορούν να τους δώσουν και κάτι παραπάνω σε μία εξόρμηση.

Ξεχωριστό DNA
Οπως και στην προηγούμενη γενιά, εμφανισιακά είτε το λατρεύεις, είτε το μισείς. Είναι διαφορετικό παρότι ακολουθεί σχεδιαστικά μοτίβα της μάρκας, έχει τη χαρακτηριστική διχρωμία με τις μαυρισμένες κολόνες, αλλά και δικές του πινελιές, όπως τα βράγχια στις πίσω γωνίες, και ντύνεται σε 14 διαφορετικούς σχεδιασμούς.

Advertisement
Advertisement

suzuki-ignis-b640
Στο εσωτερικό οι λεπτομέρειες σε πορτοκαλί, μεταλλικό ή γκρι τιτανίου ενισχύουν τον μοντέρνο χαρακτήρα, ενώ στον πίνακα οργάνων και το οριζόντιας σχεδίασης ταμπλό έχει δοθεί έμφαση στη λειτουργικότητα. Αλλωστε για όχημα τέτοιου όγκου, τέσσερις ενήλικες ταξιδεύουν με σχετική άνεση, ενώ είναι εμφανής η προσπάθεια δημιουργίας αποθηκευτικών χώρων. Στη λειτουργικότητα του Ignis βοηθά σημαντικά η συρόμενη λειτουργία της πλάτης του πίσω καθίσματος, ενώ τα 267 lt του χώρου αποσκευών είναι στον μέσο όρο της κατηγορίας. Η ποιότητα υλικών και συναρμογής δεν θα εντυπωσιάσει, αλλά ούτε θα ξενίσει. Ενα από τα στοιχεία που θα εκτιμήσουν οι επιβάτες είναι η διαδραστικότητα του Ignis, καθώς από την οθόνη αφής μπορείτε να αξιοποιήσετε όλες τις λειτουργίες των Android Auto, AppleCarPLay και MirrorLink. Ο οδηγός θα εκτιμήσει την καλή περιμετρική ορατότητα σε ένα όχημα όπου θα κάθεται ψηλά και γενικά… βρίσκεται ψηλά αφού το Ignis απέχει 180 mm από το έδαφος, πράγμα που του επιτρέπει να τολμήσει… το έξτρα μίλι.

suzuki-ignis-a640
Η Suzuki έχει φορέσει στο νέο μοντέλο της αποκλειστικά τον 1.2 DualJet βενζινοκινητήρα, ο οποίος συνεργάζεται προαιρετικά με το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki). Διαθέσιμο εκτός από το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων του μοντέλου δοκιμής μας, είναι και το αυτοματοποιημένο 5άρι AGS, ενώ, όπως θα περίμενε κανείς από την ιαπωνική μάρκα, υπάρχει και η επιλογή τετρακίνησης (με εφαλτήριο στις εκδόσεις της τα 14.030 ευρώ). Πρόκειται για τίμιο σύνολο που θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους στις βασικές σας ανάγκες, ακόμα και για το κάτι παραπάνω – και μάλιστα χωρίς να κάψει πολύ! Θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να αποκτήσετε εμπιστοσύνη στα φρένα, ενώ η ανάρτηση είναι λίγο σκληρή για τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Ωστόσο, σε έναν τόπο όπου οι παγίδες είναι πολλές και οι τρελαμένοι στον δρόμο περισσότεροι, θα εκτιμήσετε την πλούσια ηλεκτρονική φαρέτρα ασφαλείας.

suzuki-ignis-f640Τέλος, ακόμα και στη βασική έκδοση εξοπλισμού GL, θα έχετε ESP, 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες, αυτόματα φώτα, ραδιο-CD με θύρα USB, Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, υπολογιστή ταξιδιού & σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.242 cc
Ισχύς: 90 PS/6000 rpm
Ροπή: 12.2 kgm/4.400 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 12,2 sec
Τελική ταχύτητα: 170 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4,6 l/100 km
Εκπομπές CO2: 131 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 83,2 ευρώ
Βάρος: 810 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.700/1.690/1.595 mm
Χώρος αποσκευών: 267 lt
Τιμή: από 11.530 ευρώ

suzuki-ignis-i640

Advertisement

Το νέο Ignis εφοδιάζεται, μεταξύ άλλων, με σύστημα υποβοήθησης πέδησης (DCBS), σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου