Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE: Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Seat Ibiza

Ελλάδα 2:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

LIVE: Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Seat Ibiza

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE: Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Seat Ibiza

ΔΟΚΙΜΕΣ

Νέο Seat Ibiza. Μία ιστορία που θα μπορούσε να έχει τίτλο: “Από την εφηβεία στην ενηλικίωση”. Η 5η γενιά Ibiza εξελίχθηκε εξ’ ολοκλήρου στη Βαρκελώνη και αποτελεί αποφασιστικό βήμα προς τα εμπρός για το μέλλον της Seat. Πρώτον, επειδή είναι εξοπλισμένη με την τελευταία τεχνολογία του Ομίλου Volkswagen, την πλατφόρμα MQB A0, καθώς η πλατφόρμα αυτή παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία. Δεύτερον, επειδή χαρακτηρίζεται από εξελιγμένη τεχνολογία και αξιοσημείωτη αύξηση του εσωτερικού χώρου. H επικαιροποιημένη σπορ σχεδίαση, αντικατοπτρίζει αδιαμφισβήτητα το DNA της ισπανικής φίρμας. Χωρίς όμως την έκπληξη του καινούργιου ή την αλλαγή ρότας. Σεβαστό…

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr) 

Εντός

Το νέο Ibiza χαρακτηρίζεται από αξιοσημείωτη αύξηση του εσωτερικού του χώρου. Είναι πιο στιβαρό και πολύ πιο ασφαλές. Οι διαστάσεις του αμαξώματος είναι 4,059mm μήκος, 1,780mm πλάτος και 1,444 mm ύψος. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι σημαντικά πιο πλατύ κατά 87 mm, 2 mm πιο κοντό σε μήκος και 1mm πιο χαμηλό. Η αλλαγή στις διαστάσεις του αμαξώματος δημιουργεί μια πιο ισχυρή εικόνα του αυτοκινήτου που «αγκαλιάζει» το έδαφος. Και το κλειδί είναι η νέα πλατφόρμα MQB A0.

Advertisement
Advertisement

Το μετατρόχιο είναι 60mm πλατύτερο στον εμπρόσθιο άξονα και 48mm στον πίσω άξονα, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.564mm, αυξημένο κατά 95mm. Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο άνετο αυτοκίνητο στο εσωτερικό. Το τελευταίο χαρακτηρίζεται από καλή συναρμογή και καλή ποιότητα, παρά τα κάποια σκληρά πλαστικά συγκριτικά με τα νέας εσοδείας αυτοκίνητα της δεύτερης κατηγορίας.

Τα μοτέρ

Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι εκπομπών Euro6 και προσφέρουν εξαιρετικές αποδόσεις. Υπάρχουν πολλές επιλογές κινητήρων βενζίνης άμεσα διαθέσιμες με το λανσάρισμα, όπως ο βασικός 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.0 MPI με 75 ίππους καθώς και οι turbo 1.0 TSI με 95 ή 115 ίππους και άμεση έγχυση. Επίσης ο νέος κινητήρας 1.5 TSI Εvo θα είναι διαθέσιμος προς τα τέλη του έτους με 4 κυλίνδρους και απόδοση 150 ίππους.

Advertisement

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.6 TDI θα διατίθεται σε εκδόσεις με 80, 95 και 115 ίππους από τα τέλη της χρονιάς. Η πλατφόρμα MQB A0 επιτρέπει επίσης στο νέο Ibiza να προσθέσει στην γκάμα του τον κινητήρα 1.0 TSI 90 hp με συμπιεσμένο φυσικό αέριο CNG. Τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων περιλαμβάνουν χειροκίνητο 5τάχυτο για εκδόσεις μέχρι 95 ίππους και 6τάχυτο για πιο ισχυρούς κινητήρες. Το 7τάχυτο κιβώτιο DSG είναι μια από τις διαθέσιμες επιλογές για το νέο Ibiza, με την έναρξη της διάθεσής του σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.0 TSI 115hp να εκτιμάται για το προσεχές φθινόπωρο.

Προς διάθεση…

Advertisement

Διατίθεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού, ενώ οι τιμές της γκάμας ξεκινούν από τα 11.700 ευρώ για τον κινητήρα 1.0 ΜPI 75 ίππους και από 13.050 ευρώ για τον 1.0 EcoTSI με 95 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας με 115 ίππους κοστίζει 13.550 ευρώ, το 1.5 Evo με τους 150 ίππους ανεβαίνει στα 15.750 ευρώ με τις τιμές για τους diesel να μην έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

Πως πηγαίνει;

Στο δρόμο και στην ενδιαφέρουσα επαφή που είχαμε μαζί του, το νέο Ibiza απέδειξε πως τιμά το σπορτίφ παρελθόν του και βαδίζει επάνω στην ίδια εξίσωση, αναβαθμίζοντας φυσικά την ποιότητα των υπηρεσιών του. Με άλλα λόγια, δεν έχει αποχωριστεί το ελαφρύ πάτημα και τις άμεσες αντιδράσεις που χαρακτήριζαν παραδοσιακά τα αυτοκίνητα της Seat, το νέο πλαίσιο όμως, το βοηθά να συμπεριφέρεται ακόμη καλύτερα στην απαιτητική διαδρομή, αλλάζοντας άμεσα κατεύθυνση όταν του ζητηθεί. Επειδή όμως το target group δεν περιορίζεται μέχρι τα τριάντα πλέον έτη, η κύλιση απέκτησε περισσότερο πολιτισμό, οι θόρυβοι από αυτή σχεδόν εξαλείφθηκαν και το σύνολο μπορεί τώρα να κλείσει το μάτι και στους 40+ με οικογένεια.

Advertisement

Seat-Ibiza-2017-tsiro-640Seat-Ibiza-2017-back-tsiro-640Seat-Ibiza-2017-inter-tsiro-640