Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Peugeot 208 1.2 82 PS

Ελλάδα 0:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε το Peugeot 208 1.2 82 PS

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Peugeot 208 1.2 82 PS

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Peugeot 208, με τη βασική επιλογή του 1200άρη PureTech βενζινοκινητήρα απόδοσης 82 αλόγων και αναφέρουμε!

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/SeitanF1)

Γαλλικό μοντέλο είναι, ξεκινάμε από τη γοητεία την οποία που πρέπει να έχει. Και παρότι σε αυτή την κατηγορία είναι δύσκολο να εντυπωσιαστείς, σίγουρα κρίνεις τη σιλουέτα το 208 καλαίσθητη και σπορτίφ. Ναι, πιο ελκυστική από του βασικού, γερμανικού ανταγωνισμού.

Η τελευταία ανανέωση έφερε αλλαγή στον πρόσθιο προφυλακτήρα, με αύξηση των διαστάσεων της μάσκας. Στα άκρα συναντάμε δίχρωμους προβολείς με μαύρες και χρωμιωμένες επιφάνειες και LED υπογραφή, από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού. Τα πίσω φωτιστικά σώματα θυμίζουν… νυχιές του Λέοντα και είναι 3D LED.

Advertisement
Advertisement

Το νεανικό χαρακτήρα του 208 ενισχύει και η χρωματική παλέτα που προσφέρουν οι Γάλλοι, με 12 διαφορετικά χρώματα και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης. Ιδιαίτερο στοιχείο αποτελούν και τα χρώματα υφής που συνδυάζουν τις ιδιότητες του ματ και του σατινέ που είναι ανθεκτικότερα και ευκολότερα στη φροντίδα από τα κλασσικά ματ χρώματα, προσφέροντας μεγαλύτερη αντοχή στις μικρές γρατζουνιές και στο συχνό πλύσιμο με υψηλή πίεση ή περιστρεφόμενες βούρτσες. Όσο για τα τέσσερα σημεία επαφής με το δρόμο, το 208 εφοδιάζεται με 16άρες ή 17άρες ζάντες αλουμινίου, ενώ αρωγός της εξατομίκευσης είναι ακόμα η δυνατότητα να επιλέξετε βαμμένους τροχούς, τροχούς με φινίρισμα αδαμαντοκοπής ή με πρωτότυπη όψη, κατασκευασμένους με διαδοχική αδαμαντοκοπή ή χάραξη laser.

PEUGEOT-208-2015-interior-b640

Το εσωτερικό είναι φιλοσοφίας i-Cockpit, οδηγοκεντρικό, με μικρών διαστάσεων τιμόνι, head-up πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 7 ιντσών (από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού) να δεσπόζει στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Από αυτή μπορείτε να χειριστείτε το σύστημα infotainment ενώ προσφέρονται όλες οι must πλέον δυνατότητες διασύνδεσης καθώς και λειτουργία MirrorScreen. Εκεί φανερώνεται και το οπτικό πεδίο που χαρίζει η κάμερα οπισθοπορείας, η οποία ενεργοποιείται αυτόματα με το που βάζετε όπισθεν.

Advertisement

PEUGEOT-208-2015-interior-c640

Μιας και αναφερθήκαμε στο τιμόνι, η αλήθεια είναι πως όσος καιρός κι αν περάσει, όσα μοντέλα της Peugeot κι αν οδηγήσουμε, το μικρό του μέγεθος εξακολουθεί να μας ξενίζει στην αρχή. Είναι όμως άμεσο, ακριβές και βοηθάει στην ευελιξία του οχήματος σε αστικό τοπίο. Και το μέγεθός του, το οποίο σύντομα συνηθίσεις, φέρνει στο οπτικό πεδίο στο ύψος του κεφαλιού τον πίνακα οργάνων, με αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο αλλά ψηφιακή κεντρική οθόνη για τις υπόλοιπες πληροφορίες. Για να ολοκληρώσουμε με τον εσωτερικό κόσμο, σε γενικές γραμμές σου δίνει μοντέρνα αίσθηση, η ποιότητα των υλικών είναι καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας, με καλή συναρμογή και χωρίς τριγμούς. Οι πίσω επιβάτες δεν θα στριμωχτούν ενώ ικανοποιητικά για την κατηγορία είναι και τα διαθέσιμα λίτρα στο χώρο αποσκευών.

Advertisement

PEUGEOT-208-2015-f640

Στο δρόμο ο 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας παρότι έχει το εύλογο ηχητικό του αποτύπωμα, αυτό δεν ενοχλεί. Όπως προείπαμε, ο εναρμονισμένος πλέον με τις προδιαγραφές Euro6 κινητήρας, είναι πια η βάση στη γκάμα των βενζινοκινητήρων του 208. Υπάρχει και η επιλογή του υπέρ-τροφοδοτούμενου 1.2lt απόδοσης 110 PS αν θέλετε το κάτι παραπάνω (ή και ο 1600άρης diesel ), αν και τα 82 PS της μονάδας της δοκιμής μας κρίνονται επαρκή για τις ανάγκες καθημερινών μετακινήσεων. Δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, ούτε κυνηγάει εντυπώσεις, όμως δεν στερείται ουσίας. Είναι τίμιος και οικονομικός κινητήρας, που συνεργάζεται αρμονικά με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο για να σου δώσει ότι έχει, όποτε το χρειάζεσαι, ώστε να καθιστά το 208 και σε αυτό το μέτωπο ανταγωνιστικό.

PEUGEOT-208-2015-e640

Advertisement

Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη με γνώμονα την άνεση των επιβατών και όχι των πιο σπορτίφ ορέξεων, όμως παρά τις αναπόφευκτες κλίσεις, το 208 αντιστέκεται σθεναρά στις όποιες τάσεις υποστροφής. Τα φρένα κρίνονται αποτελεσματικά ακόμα κι αν πιέσεις λίγο παραπάνω ενώ η τεχνολογική φαρέτρα στον τομέα της ασφάλειας περιλαμβάνει το Active City Brake, το οποίο βοηθά στην αποφυγή ατυχημάτων σε ταχύτητες κάτω των 30 km/h. Ξέρετε, αυτές τις ανόητες μικροσυγκρούσεις στην κίνηση που συνήθως είναι αποτέλεσμα απροσεξίας. Το 208 εξοπλίζεται με 6 αερόσακους (2 εμπρός, 2 πλευρικοί και δύο τύπου κουρτίνας) και ακόμα ESP, ASR (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης), CDS (Δυναμικός Έλεγχος Ευστάθειας), EBA (Σύστημα φρεναρίσματος πανικού), ABS (σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων) και REF (ηλεκτρονική κατανομή πέδησης).

PEUGEOT-208-2015-c640

Γενικά μείναμε ικανοποιημένοι από την ποιότητα κύλισης και την άνεση των μετακινήσεων, σε ένα μοντέλο που ξεχωρίζει αισθητικά και προσφέρει όσα περιμένει κανείς από τη συγκεκριμένη κατηγορία στους υπόλοιπους τομείς, χωρίς να υστερεί του άμεσου ανταγωνισμού.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1199 cc
Ισχύς: 82 PS/5.750 rpm
Ροπή: 12,0 kgm/2.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 14,0 sec
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 4,5 lt
Εκπομπές CO2: 104 gr/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.960/1.829/1.460 mm
Βάρος: 1050 kg
Χώρος αποσκευών: 311 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 102 ευρώ
Τιμή: από 12.900 ευρώ

PEUGEOT-208-2015-g640