Live Κίνηση
Περισσότερα
Suzuki

Δοκιμάζουμε το Suzuki Vitara 1,4 turbo 4X4

Ελλάδα 9:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε το Suzuki Vitara 1,4 turbo 4X4

Suzuki

Δοκιμάζουμε το Suzuki Vitara 1,4 turbo 4X4

Suzuki

Με όνομα βαρύ και με ανταγωνισμό σκληρό, το νέο Vitara έχει διπλή αποστολή να εκπληρώσει. Αφενός να διατηρήσει την φήμη της Suzuki στα εκτός δρόμου οχήματα και αφετέρου να αναμετρηθεί με τα άλλα μοντέλα της ασφυκτικά γεμάτης κατηγορίας των μικρών SUV. Στη διάθεσή μας είχαμε την έκδοση με τον 1.4 turbo βενζίνης που αποδίδει 140 ίππους και την τετρακίνηση AllGrip.

Advertisement
Advertisement

Οπτικά το Vitara S διαφέρει από τη γρίλια που προέρχεται από το πρωτότυπο iV-4, τα φώτα LED και τις όμορφες μαύρες ζάντες των 17 ιντσών που δημιουργούν αντίθεση με το λευκό αμάξωμα του αυτοκινήτου που είχαμε στη διάθεσή μας. Ανάλογου χαρακτήρα είναι και οι επεμβάσεις στην καμπίνα των επιβατών, με κόκκινες ραφές στο τιμόνι και τα σουέντ καθίσματα, κόκκινους δακτύλιους στους αεραγωγούς και τον πίνακα οργάνων, αλουμινένια πεντάλ.

suzuki-Vitara-S-test-drive-4

Ο υπερτροφοδοτούμενος 1.4 της οικογένειας BoosterJet ικανοποιεί με τους 140 ίππους, αλλά κυρίως με τη ροπή των 22,4 kgm, η οποία εμφανίζεται νωρίς (στις 1.500) και παραμένει έως ψηλά (στις 4.000 rpm). Συνδυάζεται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (στο αυτοκίνητο της δοκιμής) είτε με αυτόματο ίδιου αριθμού σχέσεων. Στα 1.000 km που κάναμε σε μεικτές συνθήκες καταγράψαμε μέση κατανάλωση 6,4 lt/100 km, τιμή ικανοποιητική για ένα τετρακίνητο SUV.

Advertisement
Advertisement

Το Vitara S ταξιδεύει άνετα στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να κουράζει με έντονους θορύβους ή κραδασμούς. Και στο επαρχιακό δρόμο παίρνει «καλό βαθμό», καθώς οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι έντονες και ο επιλογέας κουμπώνει άμεσα στις συνεχείς αλλαγές σχέσεων. Μοναδικό παράπονο η αίσθηση από το ηλεκτρικό τιμόνι, την οποία θα θέλαμε πιο σκληρή στις υψηλές ταχύτητες. Σε συμπεριφορά εκτός δρόμου δεν θα χαρακτηρίζαμε το Vitara S «σκληροπυρηνικό», όμως η τετρακίνηση, η απόσταση των 18,5 cm από το έδαφος και τα πλαστικά προστατευτικά στο αμάξωμα σου δίνουν το… ελευθέρας να κινηθείς και μακριά από την άσφαλτο.

Όμορφο το εμπρός μέρος του Vitara S, με την μάσκα χρωμίου και τα φώτα LED

Όμορφο το εμπρός μέρος του Vitara S, με την μάσκα χρωμίου και τα φώτα LED

Από τη γεμάτη λίστα με τα συστήματα ψυχαγωγίας και ασφάλειας ξεχωρίσαμε την οθόνη αφής 7 ιντσών, το ρυθμιζόμενο cruise control και την αυτόνομη πέδηση, που αρχικά ειδοποιεί και στη συνέχεια αναλαμβάνει δράση αν ο οδηγός πλησιάσει πολύ το προπορευόμενο όχημα. Η τιμή του Vitara S (27.460 ευρώ) επηρεάζεται από τον πλούσιο εξοπλισμό, την τετρακίνηση και το όνομα που συνοδεύει κάθε off road της Suzuki.

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.373 cc Turbo
Ισχύς: 140 PS /5.500 rpm
Ροπή: 22,4 kgm /1.500-4.000 rpm
Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 10,2 sec
Μεικτή κατανάλωση (l/100km): 6,4 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 127 gr/km
Βάρος: 1.210 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.175/1.775/1.610mm
Χώρος αποσκευών: 375 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 152,4 €
Τιμή: 26.980 €

Το σύστημα AllGrip της Suzuki έχει τέσσερις θέσεις λειτουργίας, τις οποίες επιλέγει ο οδηγός από το διακόπτη στη βάση της κεντρικής κονσόλας: Auto, Snow, Sport, Lock.

Το σύστημα AllGrip της Suzuki έχει τέσσερις θέσεις λειτουργίας, τις οποίες επιλέγει ο οδηγός από το διακόπτη στη βάση της κεντρικής κονσόλας: Auto, Snow, Sport, Lock.