Δοκιμάζουμε το Peugeot 3008 1.2 Puretech 130 PS EAT6 | NewsAuto.gr
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Peugeot 3008 1.2 Puretech 130 PS EAT6

Ο συνδυασμός του αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων με τον 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα των 130 ίππων τονίζει ακόμη περισσότερο τον άνετο και παράλληλα, πρακτικό χαρακτήρα του Peugeot 3008.

ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Το Peugeot 3008, το «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2017, συνοδεύεται από μια υπερπλήρη γκάμα συνδυασμών κιβωτίων και κινητήρων, τόσο στο diesel, όσο και στη βενζίνη. Ιδίως στη δεύτερη περίπτωση η παρουσία του ισχυρού και επίσης βραβευμένου turbo 1.200άρη Puretech μηχανικού συνόλου των 130 ίππων, βάζει το 3008 στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού της κατηγορίας, προσφέροντας όλα τα πλεονεκτήματα ενός μικρού σε κυβισμό μοτέρ του είδους, χωρίς να κάνει εκπτώσεις σε απόδοση. Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο της δοκιμής μας προάγει ακόμη περισσότερο την άνεση κατά την οδήγηση, ενώ παράλληλα βοηθά το μοτέρ να επιτύχει ακόμη καλύτερες επιδόσεις.

3008 1.2 EAT6 640 (5)

Τιμολογιακά, το κόστος του αυτόματου Peugeot 3008 1.2 Puretech των 130 ίππων, ορίζεται στα 31.000 ευρώ (με Bonus Νίκης Peugeot). Ο εξοπλισμός είναι πλήρης περιλαμβάνοντας στάνταρ μεταξύ άλλων και το σύστημα Advanced Grip Control, που βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε σαθρά εδάφη.

Εντυπωσιακό αμάξωμα και εσωτερικό

3008 1.2 EAT6 640 (3)

Η σχεδίαση του Peugeot 3008 μας είναι πλέον γνώριμη, με το γαλλικό SUV να εντυπωσιάζει με τις δυναμικές γραμμές του 5θυρου αμαξώματός του, παραπέμποντας επιπλέον στο πίσω μέρος του ακόμη και σε κουπέ μοντέλα. Στο εσωτερικό, η υιοθέτηση του νεότερου i-Cockpit ταμπλό με τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και της έτερης οθόνης αφής για το σύστημα πολυμέσων, τονίζει τον hi-tech και παράλληλα premium χαρακτήρα του μοντέλου. Ιδίως η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο προσθέτει και έναν ιδιαίτερα καλαίσθητο, λεπτό επιλογέα πάνω στο τούνελ της κονσόλας, συνδυάζοντας με επιτυχία το στυλ με τη λειτουργικότητα.

Περισσότερη άνεση στην οδήγηση

3008 1.2 EAT6 640 (1)

O 1.200άρης Puretech turbo κινητήρας του Peugeot 3008 της δοκιμής μας έχει υψηλή απόδοση ισχύος 130 ίππων και ροπή 23.5 kgm στις 1.750 σ.α.λ. Παρά τον χαμηλό του κυβισμό καταφέρνει και κινεί με χαρακτηριστική ευκολία το αυτοκίνητο, τονίζοντας τον έτσι κι αλλιώς ταξιδιάρικο χαρακτήρα του. Υπό αυτό το πρίσμα, η λειτουργία του είναι εξαιρετικά πολιτισμένη, αφού δύσκολα ο οδηγός θα αντιληφθεί από πλευράς θορύβου ή κραδασμών την 3κύλινδρη υπόστασή του. Η συνεργασία του μοτέρ με το αυτόματο κιβώτιο (κλασικό με μετατροπέα ροπής) είναι πολύ καλή, με το κιβώτιο να εμφανίζει άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού. Υπάρχει μάλιστα και κουμπί «Sport» που φροντίζει ώστε το κιβώτιο να κρατά περισσότερο την επιλεγμένη σχέση για να βοηθήσει π.χ. σε μια προσπέραση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αυτόματη έκδοση έχει καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο (π.χ. 0-100 km/h σε 10.5 sec, -0.3 sec). Από πλευράς κατανάλωσης, η έκδοση τα καταφέρνει καλά, αφού η μέση τιμή που καταγράψαμε στη δοκιμή μας με χρήση σε πόλη και εθνική ήταν 8.7 lt./100 km.

Ιδανικός συνδυασμός άνεσης και ασφάλειας στο δρόμο

3008 1.2 EAT6 640 (2)

Η οδήγηση της αυτόματης έκδοσης του Peugeot 3008 αποκαλύπτει για μια ακόμη φορά την πολύ καλή δουλειά που έχουν κάνει οι άνθρωποι της γαλλικής μάρκας στην προσπάθειά τους να συνδυάσουν ιδανικά την άνεση κατά την οδήγηση, με τα ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά. Έτσι, στο δρόμο το 3008 εμφανίζει ποιότητα κύλισης ανώτερου επιπέδου και υψηλή άνεση που του επιτρέπει να ξεπερνά με χαρακτηριστική ευκολία τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Στις στροφές, το γαλλικό μοντέλο αποκαλύπτει έναν αρκετά δυναμικό χαρακτήρα, που του επιτρέπει να στρίβει με ασφάλεια, χωρίς παράλληλα να έχει μεγάλες κλίσεις από το αμάξωμά του. Στο όλο μοτίβο της οδηγικής ευχαρίστησης τον ρόλο του παίζει και το μικρό σε μέγεθος, σπορ τιμόνι, με το επίπεδο άνω και κάτω τμήμα. Προσόν του αυτόματου 3008 αποτελεί και η παρουσία του συστήματος Advanced Grip Control, που επενεργεί μέσω 5 προεπιλεγμένων set-up στους εμπρός τροχούς για να επιτύχει καλύτερη πρόσφυση σε χώμα, άμμο, χιόνι και λάσπη. Το σύστημα αυτό συνδυάζεται με στάνταρ Mud + Snow ελαστικά και σύστημα υποβοήθησης κατάβασης σε απότομη πλαγιά, ώστε μαζί και με την άφθονη απόσταση από το έδαφος των 219 χλστ. να βοηθήσει ακόμη περισσότερο τον οδηγό σε μια διαδρομή με χώμα.

Εν τέλει, το αυτόματο Peugeot 3008 με τον 1.200άρη κινητήρα των 130 ίππων, είναι μια επιλογή αξίας. Το αυτόματο κιβώτιο «λύνει» τα χέρια του οδηγού στην πόλη, την ίδια στιγμή που ο «ψυχωμένος» 1.200άρης δεν απαιτεί κανέναν συμβιβασμό στο ταξίδι, ταιριάζοντας απόλυτα στα δεδομένα οικογενειακά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.199 cc
Ισχύς: 130 PS/5.500 rpm
Ροπή: 23.5 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10.5 sec
Τελική ταχύτητα: 188 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5.5 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 127 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 152,4 €
Βάρος: 1.345 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.447/1.841/1.624 mm
Μεταξόνιο: 2.675 mm
Χώρος αποσκευών: 520 lt
Τιμή: 31.000€

Log In or Create an account