Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Seat Leon 1.6 TDI των 115 ίππων

Ελλάδα 18:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Seat Leon 1.6 TDI των 115 ίππων

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Seat Leon 1.6 TDI των 115 ίππων

ΔΟΚΙΜΕΣ

Με σχεδιαστικές πινελιές, πιο γεμάτο εξοπλισμό ασφάλειας και συνδεσιμότητας και νέες προσθήκες στη γκάμα των κινητήρων, το Leon της Seat αναζητά μεγαλύτερο μερίδιο στην πίτα των πωλήσεων. Σχεδιαστικά έχει μεγαλώσει ελαφρά η μάσκα που έχει πιο φαρδύ περίγραμμα χρωμίου.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Επανασχεδιασμένος είναι επίσης ο προφυλακτήρας, με νέους προβολείς ομίχλης, ενώ τεχνολογίας full LED είναι τα νέα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα. Πιο πολυτελής είναι η εικόνα που εκπέμπει το εσωτερικό, με τη νέα μεγαλύτερη (8 ιντσών) οθόνη αφής να κυριαρχεί στην κεντρική κονσόλα. Μέσω αυτής ο οδηγός μπορεί να συνδέσει το smartphone του, να δει τους χάρτες πλοήγησης, ακόμη και να ρυθμίσει τον εσωτερικό φωτισμό LED.

Το ανανεωμένο Leon εξοπλίζεται με τις τελευταίες τεχνολογικές εφαρμογές. Για παράδειγμα, το TrafficJamAssist λειτουργεί σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας και την κάνει πιο υποφερτή για τον οδηγό. Χάρη στη συνδυαστική λειτουργία του LaneAssist και ACC, σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης και μικρές ταχύτητες κίνησης, το νέο Leon επιταχύνει και φρενάρει αυτόματα μέσα στα όρια του συστήματος. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες μέχρι 60 km, το σύστημα παρέχει υποστήριξη διατήρησης ταχύτητας και υποβοήθηση λωρίδας.

Advertisement
Advertisement

Επίσης προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο συνδεσιμότητας με την τελευταία γενιά Easy Connect Infotainment system, το SEAT Full Linkκαι το αποκλειστικό SEAT Connect App με αναγνώριση φωνής. Το Media System Plus, διαθέτει πλέον οθόνη 8 ιντσών και είναι το highlightτων νέων συστημάτων infotainment. Επίσης, διαθέτει για πρώτη φορά το Connectivity Box στη κεντρική κονσόλα που επιτρέπει την ασύρματη φόρτιση smartphone ενώ εξοπλίζεται και με ενισχυτή σήματος GSM.

Ο 1.6 TDI με ισχύ 115 ίππους είναι από τους καλύτερους ντίζελ αυτής της κατηγορίας κυβισμού, με την επιλογή των τεχνικών του γερμανικού γκρουπ, την απόδοση της μέγιστης ροπής (25,5 kgm) σε ευρεία περιοχή στροφών (από τις 1.500 ως τις 2.750). Κάτι που είναι ασυνήθιστο για ντίζελ και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο (και ευχάριστο) στην καθημερινή οδήγηση. Έχει, λοιπόν, πολύ καλή ροπή, καλή ευστροφία για ντίζελ και τελικά ανταποκρίνεται πολύ καλά στις ανάγκες του Leon.

Στο δρόμο, διαπιστώσαμε ότι το νέο Leon ανταποκρίνεται απόλυτα σ’ αυτό που θα περίμενε κανείς με βάση το χαρακτήρα της μάρκας και την προϊστορία του. Είναι σαφώς το «σπορτίφ» ανάμεσα στα μικρομεσαία και μεσαία μοντέλα του γκρουπ, με ακριβέστερη οδική συμπεριφορά, πολύ καλό κράτημα, πιο άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, μικρότερες κλίσεις στις στροφές, ένα μικρομεσαίο hatchback το οποίο σε προκαλεί να το οδηγήσεις σβέλτα, πέραν του ότι είναι ασφαλές, θα το χαρείς κιόλας.

Advertisement

TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1.598 cc

Advertisement

Ισχύς: 115 PS/3.250 rpm

Ροπή: 25,5 Νm/1.500 rpm

Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς

Advertisement

Επιτάχυνση 0-100 km: 9,8 sec

Τελική ταχύτητα: 197 km/h

Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,6 lt (δοκιμής)

Εκπομπές CO2: 109 gr/km

Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων

Βάρος: 1.350 kg

Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.282/1.816/1.459 mm

Τέλη Κυκλοφορίας: 106 ευρώ

Τιμή: Από 16.150 ευρώ

Seat-Leon-TDI-front-tsiro-640Seat-Leon-TDI-tsiro-640Seat-Leon-TDI-inter-tsiro-640