Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

SEAJETS Ράλι Ακρόπολις, 1ο σκέλος: Προηγείται ο Al-Attiyah

Ελλάδα 18:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

SEAJETS Ράλι Ακρόπολις, 1ο σκέλος: Προηγείται ο Al-Attiyah

ΑΓΩΝΕΣ

SEAJETS Ράλι Ακρόπολις, 1ο σκέλος: Προηγείται ο Al-Attiyah

ΑΓΩΝΕΣ

Το γνώριμο, σκληρό του χαρακτήρα επέδειξε για ακόμα χρονιά στους αγωνιζόμενους το SEAJETS Ράλι Ακρόπολις. Το πρώτο σκέλος του εθνικού μας αγώνα που αποτελεί και τον τρίτο γύρο του ERC, περιελάμβανε ειδικές διαδρομές που ταλαιπώρησαν ελαστικά, φρένα και οχήματα.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1, ps@newsauto.gr)

Στο φινάλε της έκτης ειδικής διαδρομής, στην κορυφή της κατάταξης βρίσκεται ο Nasser Al-Attiyah με Ford Fiesta R5, που εκμεταλλεύτηκαν και την εγκατάλειψη του Nikolay Gryazin.

Ο νεαρός Λετονός οδηγός ξεκίνησε ιδανικά, αφού με έναν εντυπωσιακό χρόνο στο πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή SEAJETS Γραβιά, δημιούργησε μια διαφορά την οποία και διατήρησε μέχρι και την πέμπτη ειδική της ημέρας.

Advertisement
Advertisement

Η τύχη, ωστόσο, δεν ήταν με το μέρος του, αφού στην απλή διαδρομή για την έκτη και τελευταία ΕΔ,το Skoda Fabia R5 τυλίχθηκε στις φλόγες, από αδιευκρίνιστη μέχρι αυτήν τη στιγμή αιτία. Ευτυχώς, το πλήρωμα, νομίζοντας πως έχει κλαταρισμένο ελαστικό, είχε μόλις βγει από το αυτοκίνητο.

acropolis17-leg1-Gryazin-a640

Κάπως έτσι, ο Nasser Al-Attiyah, που ακολουθούσε κατά πόδας, τέθηκε επικεφαλής, έχοντας μια πολύ μικρή διαφορά από τον δεύτερο, Bruno Magalhaes. Ο Πορτογάλος οδηγός, επικεφαλής της βαθμολογίας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, μπορεί να ξεκίνησε «μουδιασμένα», αλλά στη συνέχεια βελτίωσε τόσο τις επιδόσεις του όσο και το στήσιμο του Skoda Fabia R5, με αποτέλεσμα να βρίσκεται μόλις 8.4 sec πίσω από τον Al-Attiyah και να διατηρεί ακέραιες τις ελπίδες του για νίκη.

Advertisement

Το σκληρό πρόσωπο του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις γνώρισε ο Kajetan Kajetanowicz, ο οποίος είχε δύο κλαταρισμένα ελαστικά κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας. Ο Πολωνός δύο φορές Πρωταθλητής Ευρώπης ήταν ταχύς, αφού κέρδισε ειδικές, αλλά τα κλαταρίσματα του κόστισαν σε χρόνο, περιορίζοντάς τον μέχρι στιγμής στην 3η θέση.

Την ελληνική σημαία κρατά ψηλά ο Σωκράτης Τσολακίδης, με τον Χάρη Δήμο στο δεξί μπάκετ του Skoda Fabia R5. Ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 2003 ξεκίνησε εντυπωσιακά, σημειώνοντας χρόνους κοντά στους ξένους κορυφαίους συνδυασμούς, και παραμένει στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης.

Advertisement

acropolis17-leg1-bozionelos-a640

Στην 5η θέση συναντάμε τον Murat Bostanci με ένα Ford Fiesta R5, με τον πολυπρωταθλητή Σλοβακίας και το 2016 Πολωνίας, Grzegorz Grzyb, να τον ακολουθεί. Ελάχιστα πίσω του βρίσκεται ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2016, Γιώργος Φιλιππίδης, με Skoda Fabia R5. Πίσω τους ακολουθούν οι Τσουλόφτας-Giraudet με το Citroen DS3 R5 ενώ ένα ακόμα ελληνικό πλήρωμα που έχει κερδίσει το χειροκρότημα αλλά και τις εντυπώσεις με τους χρόνους του είναι αυτό των Χαλκιά-Κόντου με το Lancer EVO X, που από την αρχή της ημέρας ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός στον ευρωπαϊκό αγώνα με αυτοκίνητο της κατηγορίας Ν, και παρέμεινε σε αυτήν τη θέση μέχρι το τέλος.

Με κάθε ημέρα του ελληνικού αγώνα να προσμετρά ανεξάρτητα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι, οι Τσολακίδης-Δήμος ήταν αυτοί που κέρδισαν το απόλυτο των βαθμών στο πρώτο Σκέλος. Στην κατηγορία F2, επικράτησαν οι Μποζιονέλος-Παναρίτης με Ford Escort RS2000.

Advertisement

Όσο για τα ιστορικά, η πρώτη ημέρα του αγώνα να αποτελεί τον τέταρτο γύρο του σχετικού θεσμού. Ταχύτεροι αναδείχθηκαν οι Π. Παραδείσης-Ποιμενίδης με το Ford Escort RS2000, οι οποίοι μάλιστα σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους και σε επίπεδο Γενικής. Η 2η θέση κατέληξε με δραματικό τρόπο στα χέρια των Μανδρούκα-Τσάδαρη με την Porsche 911, αφού οι Γ. Παραδείσης-Φράγκου με το Ford Escort RS2000 στάθηκαν άτυχοι και εγκατέλειψαν στο δρόμο για τον τερματισμό στη Λαμία από υπερθέρμανση κινητήρα.

Στο σημερινό, δεύτερο και τελευταίο σκέλος, το συνολικό μήκος των αγωνιστικών χιλιομέτρων αγγίζει τα 127. Η διαφορά που χωρίζει τα πρώτα πληρώματα είναι μικρή, την ώρα που για τους Έλληνες συμμετέχοντες θα ξεκινήσει ένας τελείως καινούργιος και διαφορετικός αγώνας!