Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Νέα έκδοση VW Golf 1.5 TSI EVO ACT

Ελλάδα 12:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέα έκδοση VW Golf 1.5 TSI EVO ACT

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Νέα έκδοση VW Golf 1.5 TSI EVO ACT

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Volkswagen λανσάρει μία νέα έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου της, με κατανάλωση επιπέδου diesel κι ας εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα και τιμή απόκτησης κάτω από τις είκοσι χιλιάδες ευρώ!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Σας τραβήξαμε την προσοχή; Πάμε και στην ουσία. Η γερμανική μάρκα εξέλιξη έναν κινητήρα που κάνει τα παραπάνω, συνδυάζοντας κορυφαία ροπή με χαμηλές εκπομπές ρύπων. Συγκεκριμένα έναν νέο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.498cc, που όπως περηφανεύεται η Volkswagen είναι κατά 10% πιο οικονομικός σε σχέση με άλλους συγκρίσιμους κινητήρες: με την μέση μεικτή κατανάλωση να ορίζεται στα μόλις 4.8 lt/100 km! Μάλιστα, η κατανάλωση για τον κύκλο NEDC εκτός πόλης, μειώνεται ακόμα περισσότερο, στο εντυπωσιακό νούμερο των 4.0 lt/100km.

Επιδόσεις… οικονομίας που συνδυάζονται με επιδόσεις στο δρόμο αφού το Golf 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion προσφέρει 130 PS, σε ένα πακέτο με προτεινόμενη τιμή λιανικής από 19.500€!

Advertisement
Advertisement

Η Volkswagen έκανε εφικτή αυτήν την τεχνολογία υιοθετώντας το νέο κύκλο καύσης TSI Miller και με χρήση hi-tech υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG). Ιδανικά, ο τετρακύλινδρος κινητήρας έχει καλύτερη απόδοση όταν λειτουργεί στην περιοχή μερικού φορτίου του. Όποτε λοιπόν είναι εφικτό, ο κινητήρας απενεργοποιεί τους δύο εσωτερικούς κυλίνδρους.

VW-GOLF-1.5TSI-EVO-ACT-130PS-Bluemotion-d640short

Αυτό γίνεται κάθε φορά που οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές, για την περιοχή από τις 1.400 έως τις 4.000 rpm και ταχύτητες μέχρι τα 130 km/h. Η αλλαγή από την τετρακύλινδρη στη δικύλινδρη λειτουργία και τούμπαλιν, είναι σύμφωνα με τον κατασκευαστή ανεπαίσθητη και γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό μόνο από την ένδειξη «2κύλινδρη λειτουργία» στον πίνακα οργάνων. Όσον αφορά στο turbo με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας, υπερσυμπιεστές αυτού του τύπου σε συνδυασμό με κινητήρες βενζίνης απαντώνται μόνο σε σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Η Volkswagen είναι πλέον ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί τέτοια τεχνολογία σε ευρείας χρήσης κινητήρα βενζίνης.

Advertisement

VW-GOLF-1.5TSI-EVO-ACT-130PS-Bluemotion-c640

Όμως το Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion διαθέτει μια ακόμα καινοτομία, όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων. Στην περίπτωση αυτή μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι λόγω των κυκλοφοριακών συνθηκών ή γιατί κινείται σε κάποια κατηφόρα, η μονάδα ελέγχου του κινητήρα σβήνει τον TSI και τον απομονώνει από τη μετάδοση απελευθερώνοντας το συμπλέκτη, με το αυτοκίνητο να ρολάρει. Κατά το «ρολάρισμα», το Golf λειτουργεί ως όχημα μηδενικών ρύπων. Στην πράξη, το παροδικό σβήσιμο του κινητήρα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και έως 0.4 lt/100 km.

Advertisement

VW-GOLF-1.5TSI-EVO-ACT-130PS-Bluemotion-e640short

Όπως υπόσχεται η Volkswagen, στο άμεσο μέλλον θα λανσάρει αγορά και άλλα μοντέλα που θα χρησιμοποιούν τον 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion ενώ αντίστοιχα θα παρουσιαστούν και άλλες παραλλαγές του ίδιου κινητήρα. Με λιγότερους κυλίνδρους και μικρότερο κυβισμό, θα έχουν ακόμα μεγαλύτερες αποδόσεις ενώ θα μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο το φυσικό αέριο ή να ενσωματώσουν διαφόρων μορφών υβριδικά συστήματα (ήπια, plug-in κλπ.).

Volkswagen Golf 1.5 TSI ACT BlueMotion

Advertisement