Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η απάντηση της VW στο Focus 1.0 EcoBoost

Ελλάδα 1:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η απάντηση της VW στο Focus 1.0 EcoBoost

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η απάντηση της VW στο Focus 1.0 EcoBoost

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Συμφωνείτε ή όχι, οι 3κύλινδροι 1.000άρηδες είναι η τάση στην μικρομεσαία κατηγορία. Η Volkswagen δεν θα μπορούσε να αφήσει την Ford να προσφέρει το Focus ή την Opel το νέο Astra με κινητήρα 1 lt. και η ίδια να μην πράττει κάτι. Η μάρκα από το Βόλφσμπουργκ παρουσιάζει λοιπόν στο Golf την πρώτη έκδοση BlueMotion με καύσιμο όχι πετρέλαιο (TDI) ή φυσικό αέριο (TGI) αλλά βενζίνη.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Ο γνωστός – από τα up! και Polo – κινητήρας των 999 cc εφοδιάζεται με turbo και ανεβαίνει σε μέγιστη ισχύ στα 115 PS. Συνδυάζεται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με 7άρι DSG και χαρίζει στο Golf TSI BlueMotion μέση κατανάλωση 4,3 lt/100 km. Οι εκπομπές ρύπων είναι 99 g/km, προσφέροντας στον ιδιοκτήτη του μικρομεσαίο Volkswagen απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας.

Ο 1.0 TSI έχει μέγιστη ροπή 20,4 kgm (μεγαλύτερη από αυτή του 1.0 EcoBoost με τους 125 ίππους) και επιτρέπει στο Golf TSI BlueMotion να επιταχύνει στα 100 km/h εντός 9,7 sec και να αγγίξει σε τελική τα 204 km/h. Ο ίδιος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος τόσο με το Golf Estate (μέση κατανάλωση 4,3 – 4,5 lt/100 km, ανάλογα με το κιβώτιο) όσο και με το Golf Sportsvan (4,5 – 4,6 lt/100 km).

Advertisement
Advertisement