Αυτό είναι το νέο Ford Focus | NewsAuto.gr
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αυτό είναι το νέο Ford Focus

H Ford μας παρουσιάζει την 4η γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου. Το νέο Focus έρχεται πιο ολοκληρωμένο από ποτέ, με στόχο να κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας του. Ας το γνωρίσουμε.

ΚΩΣΤΑΣ ΦΟΥΖΑΣ (kf@newsauto.gr)

Δύο δεκαετίες έχουν περάσει από τότε που η Ford παρουσίασε το πρώτο Focus. Ένα αυτοκίνητο που ξεχώρισε και άφησε τη δική του σφραγίδα στην κατηγορία των μικρομεσαίων (έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 7 εκατομμύρια μονάδες στη Γηραιά  Ήπειρο όλα αυτά τα χρόνια). Σήμερα, η φίρμα αποκαλύπτει την 4η γενιά του δημοφιλούς μοντέλου, με το οποίο φιλοδοξεί να κάνει τη διαφορά έναντι των ανταγωνιστών της. Όπως τονίζουν χαρακτηριστικά οι άνθρωποι της Ford, το νέο Focus επιχειρεί να επιστρέψει στις ρίζες του συνδυάζοντας δυναμικά στοιχεία οδικής συμπεριφοράς & ξεχωριστής εμφάνισης.

Το μοντέλο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας, με την κωδική ονομασία C2, η οποία εγγυάται 20% μεγαλύτερη ακαμψία και χαμηλότερο βάρος (έχει μειωθεί κατά μέρος όρο 88 κιλά σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά). Έτσι, σε συνδυασμό με τις προαιρετικά ενεργές αναρτήσεις, η Ford ισχυρίζεται ότι έχει κατασκευάσει ένα σύνολο με οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το νέο Focus έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, φθάνοντας τα 2.701 χλστ, και το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 18 χλστ. (4.378 χλστ. & πλάτος 1.820 χλστ.).

Στο πεδίο της σχεδίασης τώρα, το μοντέλο υιοθετεί έναν πιο αθλητικό χαρακτήρα. Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζουμε τη μεγάλη μάσκα, το μακρόστενα LED σώματα και το μυώδες καπό. Το πίσω τμήμα περιλαμβάνει περισσότερες καμπύλες, ενώ το λογότυπο «Focus» βρίσκεται με μεγάλα γράμματα στο κέντρο του πορτ μπαγκάζ. Και πάλι, το Focus θα είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους αμαξώματος (5θυρο hatchback & station wagon), ενώ ο αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ 3 εκδόσεων. Η ST Line θα είναι η πιο σπορτίφ με 10 χλστ. χαμηλότερη ανάρτηση, η Active θα διαθέτει ένα πιο crossover χαρακτήρα με 30 χλστ. ψηλότερη ανάρτηση, ενώ η Vigniale, θα αποτελέσει την πολυτελή version του μοντέλου με στόχο να «κλέψει» μερίδια και από premium κατασκευαστές.

newfocus640asdf

newfocus640

Στην καμπίνα του νέου Focus η αισθητική παραπέμπει σε πολλά σημεία στο άρτι αφιχθέν Fiesta. Έτσι, εκτός της κεντρικής οθόνης αφής για το infotainment system, η Ford έχει δώσει έμφαση στον τομέα της πρακτικότητας, μειώνοντας τα κουμπιά-χειριστήρια κατά 50%. Παράλληλα, με τη χρήση μαλακών πλαστικών αναμένουμε κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Η αύξηση του μεταξονίου και των διαστάσεων έχει επιφέρει θετικά αποτελέσματα και στον τομέα των χώρων, καθώς το νέο Focus προσφέρει υψηλότερα επίπεδα άνεσης για τους επιβάτες του.

Παράλληλα η Ford έχει επενδύσει πολλά και στον τεχνολογικό εξοπλισμό του μοντέλου τους. Εκτός των πολλών συστημάτων ασφάλειας & συνδεσιμότητας, στον προαιρετικό εξοπλισμό συναντούμε και μια εφαρμογή ημι-αυτόνομης οδήγησης επίπεδου 2, με την ονομασία Co-Pilot360.

newfocuseso

newfocus34

newfocus432

Στη βάση της γκάμας των μηχανικών συνόλων βρίσκεται ο 1,0 EcoBoost με 85, 100 ή 125 άλογα και ακολουθούν ο 1,5 ΕcoBoost με 150 & 180 ίππους, καθώς και δύο ντίζελ μοτέρ στα 1.500 και 2.000 κυβικά εκατοστά (95 & 120 PS ο πρώτος, 150 PS ο δεύτερος).

Στον βασικό εξοπλισμό οι κινητήρες θα συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και προαιρετικά θα υπάρξει ένα νέο 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Αξίζει να αναφερθεί ότι και οι δύο EcoBoost διαθέτουν Σύστημα Απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων για να προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους. Στην περίπτωση του 1000άρη, πρόκειται για την πρώτη φορά στην ιστορία που προσφέρεται τέτοιο Σύστημα σε 3κύλινδρο μοτέρ.

Τέλος, από το 2019 όλα τα μοτέρ του Ford Focus θα μπορούν να συνδυαστούν με σύστημα 48V για μεγαλύτερη οικονομία και απόδοση.

ford_2018_focus_active_23

ford_2018_focus_vignale_09

Log In or Create an account