Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αυτή είναι η νέα Mercedes-Benz CLS (updated)

Ελλάδα 12:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτή είναι η νέα Mercedes-Benz CLS (updated)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αυτή είναι η νέα Mercedes-Benz CLS (updated)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση στο περίπτερο της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, η Mercedes-Benz αποκάλυψε την ολοκαίνουρια CLS!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (Instagram.com/SeitanF1)

Δεκατέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμά της, με το οποίο ουσιαστικά ήρθε να δημιουργήσει μία νέα κατηγορία οχημάτων, με σπορ κουπέ εμφάνιση αλλά άνεση και πρακτικότητα ενός saloon, αποκαλύφθηκε η τρίτη της γενιά. Κι όπως μπορείτε να δείτε, διατηρεί τις βασικές αρχές του σχεδιαστικού DNA του μοντέλου.

Δίπλα σε όλη τη γκάμα της γερμανικής εταιρείας, με αποκορύφωμα το εξωπραγματικό Project One, η Mercedes έφερε στη σκηνή τη νέα CLS που παρότι δεν ξαφνιάζει με την εμφάνισή της, διακρίνεται από φρεσκάδα. Το «πρόσωπό» της είναι αρκετά χαμηλωμένο, περιλαμβάνει νέου σχεδιασμού προφυλακτήρα που δανείζεται… χαρακτήρα από εκείνον της AMG GT R, έχει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με LED προβολείς, ενώ η γρίλια περιλαμβάνει μία μπάρα που απλώνεται από το άστρο που δεσπόζει στο κέντρο μέχρι τα άκρα της.

Advertisement
Advertisement

Ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα ενώ ο χαρακτηριστικός κουπέ χαρακτήρας τονίζεται με την οροφή να… «βουτάει» όσο το βλέμμα διασχίζει το μοντέλο κοιτώντας το από το πλάι. Βέβαια αυτό φέρνει αναπόφευκτα συμβιβασμούς σε ότι αφορά στο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Βοηθάει όμως στην επίτευξη αεροδυναμικού συντελεστή της τάξης του 0.26cd!

CLS-2019-d640

Advertisement

Το εσωτερικό είναι μοντέρνο και πολυτελές, με τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment να ενσωματώνοντας σε μία γυάλινη επιφάνεια που ξεκινά από το χώρο πίσω από το τιμόνι και απλώνεται μέχρι την κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Ουσιαστικά έχουμε δύο οθόνες 12.3 ιντσών, μία για κάθε λειτουργία, προφανώς με ψηφιακές ενδείξεις. Κάτω από αυτές βρίσκονται τέσσερις από τους έξι αεραγωγούς σχεδιασμού τύπου… τουρμπίνας και στη βάση της κεντρικής κονσόλας είναι το χειριστήριο ελέγχου του συστήματος Infotainment.

CLS-2019-f640

Advertisement

Το τιμόνι φέρει κι αυτό  πληθώρα χειριστηρίων, διακρίνουμε ποικιλία ποιοτικών υλικών (δέρμα, ξύλο, ανθρακονήματα) που προφανώς αλλάζουν βάσει έκδοσης ενώ διακρίνεται και ο LED φωτισμός του εσωτερικού που διαμορφώνεται κατά το δοκούν (με 64 χρωματικές επιλογές!).

CLS-2019-e640

Στις φωτογραφίες βλέπετε την έκδοση Edition 1 ενώ για πρώτη φορά συναντάμε κάτω από το καπό ενός μοντέλου της μάρκας από τη Στουτγάρδη, τον νέο 3λιτρο κινητήρα απόδοσης 362 ίππων που εφοδιάζει την κορυφαία έκδοση.

Advertisement

Αναλυτικά τα κινητήρια σύνολα:

CLS 350 d 4MATIC
(286 PS, 61.2 kgm ροπής, μεικτή κατανάλωση 5.6 l/100 km, εκπομπές CO2 148 g/km, 0-100 σε 5.7sec)

CLS 400 d 4MATIC
(340 PS, 71.4 kgm ροπής, μεικτή κατανάλωση 5.6 l/100 km, εκπομπές CO2 148 g/km, 0-100 σε 5.0 sec)

CLS d 450 4MATIC
(370+22 PS, μεικτή κατανάλωση 7.5 l/100 km, εκπομπές CO2 178 g/km, 0-100 σε 4.8sec)

CLS-2019-j640tall

Η τελευταία είναι υβριδική έκδοση αφού συνδυάζει τον 3.0lt κινητήρα εσωτερικής καύσης που προσφέρει 370 PS με EQ Boost και ηλεκτρικό σύστημα 48V που συνεισφέρει άλλα 22 άλογα.

Σύντομα θα δούμε και έκδοση CLS 53 Hybrid, απόδοσης 429 αλόγων, που αναμένεται να μας συστηθεί πάλι επί αμερικανικού εδάφους – αυτή τη φορά τον προσεχή Ιανουάριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.

CLS-2019-g640tall
Η τεχνολογική φαρέτρα της νέας CLS προφανώς είναι εντυπωσιακή. Από ανάρτηση Air Body Control μέχρι δυνατότητα ασύρματης φόρτισης των κινητών αλλά φυσικά και ηλεκτρονικούς «φύλακες αγγέλους» όπως τα συστήματα Attention Assist, Pre-Safe Plus, Lane Keeping Assist, Speed Limit Assist κ.α.

Η επιβλητική «Γερμανίδα» πατάει σε τροχούς 18 ιντσών (19 για την Edition1), για πρώτη φορά προσφέρεται για πέντε επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών ορίζεται στα 520 λίτρα.

CLS-2019-h640

To τετράθυρο κουπέ θα λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές τον Μάρτιο του 2018.