Ποιος είναι σήμερα o ισχυρότερος 1600άρης παραγωγής; | NewsAuto.gr
ΝΕΑ

Ποιος είναι σήμερα o ισχυρότερος 1600άρης παραγωγής;

To Peugeot Responsive i-Cockpit αποτελεί το ταμπλό του μέλλοντος με σχεδίαση εμπνευσμένη από τον τομέα της αεροναυπηγικής και με πλήρη υποστήριξη για αυτοκίνητα που κινούνται κυριολεκτικά στον «αυτόματο»… Η γαλλική φίρμα το αποκαλύπτει στην έκθεση της Γενεύης.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Για παράδειγμα, όταν ο οδηγός δεν έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και έχει αναλάβει το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης, τότε το τιμόνι μετακινείται πιο κοντά στο ταμπλό, τα καθίσματα έρχονται σε μία πιο αναπαυτική θέση, ενώ ταυτόχρονα τα πεντάλ τραβιούνται προς τα πίσω για να απελευθερώσουν χώρο.

Ο οδηγός ελέγχει κάθε πρόγραμμα και λειτουργία από το i-Device στην κεντρική κονσόλα, ενώ σχεδόν τα πάντα απεικονίζονται σε μία πανοραμική οθόνη 9,7 ιντσών. Γίνεται σαφές πως ο οδηγός περνά σε δεύτερη μοίρα μέσα σε ένα εντελώς τεχνολογικά άρτιο εσωτερικό που σκέφτεται και ενεργεί πριν από αυτόν γι αυτόν.

Σαφώς και στη Peugeot δεν επιθυμούν παραδοσιακά να «ακρωτηριάσουν» την οδηγική διάθεση του οδηγού, γι αυτό ακριβώς το λόγο σε ότι νέο εξελίσσουν υπάρχει πάντα η δυνατότητα απενεργοποίησης του, με τον οδηγό να αναλαμβάνει τα ηνία και να νιώθει και πάλι σημαντικός μέσα στο αυτοκίνητο.

Διαβάστε επίσης: Peugeot Instinct Concept

Peugeot-Cockpit-tsiro-640

 

Log In or Create an account