Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Toyota παραμένει το πιο δυνατό brand name αυτοκινήτου

Ελλάδα 4:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Toyota παραμένει το πιο δυνατό brand name αυτοκινήτου

ΝΕΑ

Η Toyota παραμένει το πιο δυνατό brand name αυτοκινήτου

ΝΕΑ

Ο ιαπωνικός κολοσσός ισχυροποιεί τη θέση του διεθνώς, χρόνο με το χρόνο. Έτσι μετά την άνοδο δύο θέσεων (από την 8η στην 6η) το 2015, φέτος η Toyota ανέβηκε στο Νο 5 του Top 100 του Best Global Brands που δημοσιεύει κάθε χρόνο η Interbrand, εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών κάνοντας άλμα δύο θέσεων.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Η αξία του ονόματος της Toyota αποτιμάται στα 53,580 δισ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 9% σε σχέση με το 2015. Η Mercedes-Benz προσπέρασε την BMW, ανεβαίνοντας από τη 12η στην 9η θέση, ενώ η μάρκα από το Μόναχο παρέμεινε στην 11η θέση. Η Mercedes έχει εκτιμώμενη αξία 43,490 δισ. δολάρια (+18%), ενώ η BMW με 41,535 δισ. δολάρια (+12%).

interbrand-ranking-2016

Advertisement
Advertisement

Για πρώτη φορά μπήκε στη λίστα η Tesla, καταλαμβάνοντας την τελευταία 100η θέση. Από τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες συναντάμε τη Honda (21η), τη Ford (33η), τη Hyundai (35η), την Audi (38η), τη Volkswagen (40η), τη Nissan (43η), την Porsche (50η), την Kia (69η), τη Land Rover (78η) και τη ΜΙΝΙ (88η).

Στην πρώτη τριάδα δεν είχαμε κάποια αλλαγή σε σχέση με το 2015: πιο ισχυρό brand name παρέμεινε η Apple, αυξάνοντας την αξία του ονόματός της κατά 5%, στα 178,119 δισ. δολάρια. Ακολουθούν η Google (+11%, 133,252 δισ. δολάρια) και η Coca Cola (με πτώση 7% στα 73,102 δισ. δολάρια). Οι δύο πρώτες έχουν επιβεβαιώσει την πρόθεσή τους να δημιουργήσουν και να λανσάρουν μέσα στα επόμενα χρόνια τα δικά τους αυτόνομα οχήματα.