Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Tα νέα μοντέλα της Hyundai στην Φρανκφούρτη

Ελλάδα 17:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Tα νέα μοντέλα της Hyundai στην Φρανκφούρτη

ΝΕΑ

Tα νέα μοντέλα της Hyundai στην Φρανκφούρτη

ΝΕΑ

Ιδιαίτερα δυναμική ήταν η παρουσία της Hyundai στην Φρανκφούρτη, όπου παρουσίασε τρία νέα μοντέλα που σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την κορεάτικη φίρμα στην Ευρώπη.

Advertisement
Advertisement

Η Hyundai Motor παρουσίασε στο κοινό τρία νέα αυτοκίνητα στα πλαίσια της 67ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης: το πρώτο υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητο της Hyundai, i30 N, το νέο coupe i30 Fastback και το δυναμικό, sub-compact SUV, το ολοκαίνουργιο KONA.

Hyundai i30 N
Το i30 N είναι το πρώτο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motor της σειράς N εμπνευσμένη από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Βασισμένο στο i30 νέας γενιάς, διαθέτει έναν υπερ-τροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων που διατίθεται με δύο επιλογές επιδόσεων : το Standard Package που αποδίδει 250 ίππους, ενώ εναλλακτικά η μέγιστη ισχύς του Performance Package ανέρχεται στους 275 ίππους. Και οι δύο εκδοχές παρέχουν μέγιστη ροπή 353 Nm και φτάνουν σε μέγιστη ταχύτητα τα 250 km / h. Η έκδοση των 250 ίππων φθάνει τα 100 km / h σε 6,4 δευτερόλεπτα, ενώ η έκδοση των 275 ίππων σε 6,1 δευτερόλεπτα.

Advertisement
Advertisement

Hyundai i30 Fastback
Με το i30 Fastback, η Hyundai Motor εισέρχεται στην αγορά των compact οχημάτων με ένα πεντάθυρο coupe. Η γκάμα κινητήρων του i30 Fastback αποτελείται από δύο υπερ-τροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες ίδιους με αυτούς του πρόσφατα λανσαρισμένου και στην Ελληνική αγορά Hyundai i30 Hatchback.

Ηyundai KONA
Το ολοκαίνουργιο KONA έρχεται για να ενταχθεί στην πιο Hot κατηγορία αυτή τη στιγμή. Σε εκείνη των compact SUV. Αναμένεται να λαναριστεί κινητήρες χαμηλού κυβισμού βενζίνης και ντίζελ, σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.

Νέο i30 N TCR
Το i30 N TCR, το πρώτο αυτοκίνητο της Hyundai Motorsport που προορίζεται ειδικά για αγώνες σε πίστα, έχει ήδη προσελκύσει την προσοχή του κοινού κατά τη διάρκεια της πρώτης του εμφάνισης στο πρόσφατο πρωτάθλημα της ADAC TCR στη Γερμανία.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς TCR, το i30 N TCR κινείται από έναν υπερ-τροφοδοτούμενο κινητήρα δύο λίτρων, ο οποίος συνδέεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων που λειτουργεί με χειριστήρια τοποθετημένα στο τιμόνι.