Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσο κοστίζει το Juke Nismo RS;

Ελλάδα 16:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πόσο κοστίζει το Juke Nismo RS;

ΝΕΑ

Πόσο κοστίζει το Juke Nismo RS;

ΝΕΑ

Διαθέσιμο και στη χώρα μας είναι πλέον το πιο καυτό Juke μαζικής παραγωγής που έχει δημιουργήσει η Nissan – το Juke RS των 218 PS!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanAuto)

Πρόκειται για την πιο άγρια εκδοχή του δημοφιλούς compact crossover (εξαιρουμένου του περιορισμένης παραγωγής Juke-R των 553 PS), που μπορεί να γίνει δική σας με τιμή εκκίνησης στα 25.950€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης). Κάτω από το καπό έχει τον γνωστό 1600άρη DIG Turbo κινητήρα που προσφέρει 18 PS επιπλέον του «απλού» Nismo, ενώ διαθέτει αμιγώς «πολεμικό» πακέτο: ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, ενισχυμένα φρένα, πιο επιθετικό σχεδιασμό.

Διατίθεται με κίνηση στους δύο αλλά και στους τέσσερις τροχούς και προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο αλλά και με αυτόματο κιβώτιο Xtronic. Στη δικίνητη έκδοση, με το μηχανικό σύστημα μετάδοσης η ροπή ορίζεται στα 28.5 kgm ενώ στο αυτόματο στα 25.5 kgm.

Advertisement
Advertisement

Προκειμένου να διασφαλίσει ότι το σασί του μοντέλου μπορεί να αποδώσει επιτυχώς τη ροπή στους τροχούς, η ομάδα των τεχνικών της Nismo, έχει εφοδιάσει τις δικίνητες εκδόσεις με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στους εμπρός τροχούς.

Η τετρακίνητη έκδοση του κορυφαίου μοντέλου έχει τιμή εκκίνησης από τα 29.450€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης) και εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα κατανομής της ροπής από τη Nissan (Torque Vectoring System).

Advertisement

Στην περίπτωση του Xtronic, το JUKE Nismo RS εξοπλίζεται με paddle shifts στο τιμόνι που κάνουν ακόμα πιο εύκολο τον χειρισμό των οκτώ ταχυτήτων στη σειριακή λειτουργία ενώ για την «αναπνοή» αλλά και για την ακόμα μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα, φροντίζει το σύστημα εξάτμισης της NISMO, με ένα νέο διαχύτη πίσω, παρέχοντας και… ηχητική απόλαυση.

Επιπλέον βελτιώσεις συναντώνται στην αυξημένη ακαμψία του πλαισίου, αλλά και στο σύστημα πέδησης όπου, η διάμετρος των εμπρός δισκόφρενων έχει αυξηθεί από τα 296mm στα 320mm, ενώ και τα πίσω δισκόφρενα είναι πλέον αεριζόμενα. Τα νέα ελατήρια και έμβολα της ανάρτησης έρχονται για να συμπληρώσουν τις αλλαγές στο σασί του JUKE Nismo RS. Οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων με τα χαρακτηριστικά διακριτικά του RS, το αντίστοιχο λογότυπο στο στροφόμετρο μαζί με τη διακριτική σουέντ επένδυση του πίνακα οργάνων, αποτελούν μερικές μόνο από τις εμφανείς αλλαγές του νέου μοντέλου.

Advertisement

Επιπλέον πινελιά στο εσωτερικό του μοντέλου, αποτελεί το εντυπωσιακό «ανάγλυφο» στον λεβιέ του επιλογέα αλλά και στα paddles του κιβωτίου ταχυτήτων.

Περαιτέρω επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές, αποτελούν τα ειδικά bucket καθίσματα της Recaro, τα Xenon φώτα, το σύστημα περιμετρικής θέασης της Nissan Around View Monitor, αλλά και το Safety Shield που περιλαμβάνει τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου και Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων.

Advertisement

Το νέο JUKE Nismo RS είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές επιλογές : White Pearl, Black Metallic και Silver Grey, συνοδευόμενες από την χαρακτηριστική σπορ, διακριτική επένδυση του εσωτερικού.

Όσο για το βελτιωμένο αεροδυναμικό πακέτο του, περιλαμβάνει χαμηλωμένους προφυλακτήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω, φαρδύτερα φτερά και ποδιές στα μαρσπιέ, την χαρακτηριστική μάσκα τύπου V από μαύρο χρώμιο, αλλά και πίσω σπόιλερ για καλύτερη κατανομή της αεροδυναμικής αντίστασης. Επωφελούμενο από την αγωνιστική εμπειρία της Nismo, το JUKE Nismo RS έχει καταφέρει να μειώσει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις χωρίς να αυξηθεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας.

Ακόμα, χαρακτηριστικά είναι κόκκινα καλύμματα των καθρεπτών, καθώς και η χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα που περιβάλλει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Η εικόνα ολοκληρώνεται με τα νέα φώτα ημέρας LED ενώ το μοντέλο πατάει σε ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

Στο εσωτερικό, έχει καθίσματα σε κόκκινο και μαύρο χρωματικό συνδυασμό και με την προσθήκη Alcantara που δένει με την αντίστοιχη επένδυση στο τιμόνι. Επιπλέον τα πεντάλ, τα χειριστήρια των ταχυτήτων, καθώς και οι επενδύσεις των θυρών διακατέχονται από το ίδιο σπορ πνεύμα, όπως και τα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν κορυφαία υποστήριξη και άνεση σε οδηγό και συνοδηγό.