Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιος είναι ο νέος Επικεφαλής σχεδίασης της Skoda;

Ελλάδα 8:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιος είναι ο νέος Επικεφαλής σχεδίασης της Skoda;

ΝΕΑ

Ποιος είναι ο νέος Επικεφαλής σχεδίασης της Skoda;

ΝΕΑ

Από 1ης Σεπτεμβρίου, ο Oliver Stefani γίνεται υπεύθυνος σχεδίασης στη Skoda. Προηγουμένως, ο 53χρονος ήταν Επικεφαλής εξωτερικής σχεδίασης στη Volkswagen. Ο Stefani σπούδασε design στο Braunschweig και την Pasadena (Καλιφόρνια). Πολλά μοντέλα της Volkswagen των τελευταίων δέκα χρόνων και αρκετά πρωτότυπα φέρουν την υπογραφή του.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr) 

Στην καριέρα του μέχρι σήμερα, ο Oliver Stefani έχει αποδείξει τις ικανότητες του σε περισσότερες από μία περιπτώσεις. Ο Stefani ξεκίνησε στη Volkswagen το 2002. Πολλά αυτοκίνητα παραγωγής Volkswagen της τελευταίας δεκαετίας και πολυάριθμα πρωτότυπα οχήματα φέρουν την υπογραφή του. Έπαιξε κρίσιμο ρόλο στην εξέλιξη των μοντέλων up!, Polo, Jetta, Tiguan και του σημερινού Golf, καθώς και της οικογένειας των ηλεκτρικών πρωτότυπων ID. Επιπλέον, εργάστηκε στο Design Center Europe στο Sitges (Ισπανία) για τρία χρόνια.

“Τα τελευταία χρόνια, η σχεδίαση της Skoda έχει εξελιχθεί τρομερά. Πρόσφατα μάλιστα μεταφέραμε τη νέα και εκφραστική σχεδιαστική γλώσσα στα SUV μοντέλα μας”, δήλωσε ο CEO της φίρμας, Bernhard Maier, και συνέχισε: “Τώρα, ο Oliver Stefani θα δώσει το έναυσμα για το επόμενο στάδιο εξέλιξης. Θα σχεδιάζει τα αυτοκίνητά μας στοχεύοντας σε ακόμα μεγαλύτερη συναισθηματική απήχηση και θα τα οδηγήσει στην εποχή της ψηφιοποίησης και του εξηλεκτρισμού της παραγωγής. Ο Oliver Stefani έχει τεράστιες δημιουργικές δυνατότητες. Ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί του.”

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με τον Christian Strube, Μέλος Δ.Σ. της Skoda, στον τομέα Τεχνικής Εξέλιξης, ο Stefani αντιπροσωπεύει την τέλεια επιλογή. “Είμαι πεπεισμένος ότι ο Oliver Stefani θα συνεχίσει σταθερά την εξέλιξη της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της εταιρίας, προάγοντάς την με επιτυχία στο επόμενο επίπεδο. Χάρη στις γνώσεις και τις ικανότητές του θα ικανοποιήσει τους πελάτες με τα μελλοντικά μοντέλα. Είναι ο πλέον κατάλληλος για τη μάρκα.”