Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πέντε πράγματα που δεν γνώριζες για το νέο Fiesta

Ελλάδα 15:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πέντε πράγματα που δεν γνώριζες για το νέο Fiesta

ΝΕΑ

Πέντε πράγματα που δεν γνώριζες για το νέο Fiesta

ΝΕΑ

Μετά τον κουρνιαχτό της πανελλήνιας παρουσίασης της νέας γενιάς Fiesta της Ford, τώρα δηλαδή που σιγά σιγά τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους, επιχειρούμε να αποκρυπτογραφήσουμε και κάποια άλλα μικρότερης σημασίας στοιχεία, που λόγω χρόνου και προτεραιοτήτων, δεν εστιάσαμε εξαρχής.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Ειδικός Έλεγχος Αντοχής

Το θερμαινόμενο δερμάτινο τιμόνι του νέου Fiesta έχει δοκιμαστεί από τους μηχανικούς της Ford ώστε να διασφαλίζεται η αντοχή του στη φθορά και στο αντηλιακό που έχει μείνει στα χέρια του οδηγού. Το αντηλιακό είναι μία από τις καθημερινές ουσίες που χρησιμοποιήθηκαν στις δοκιμές εσωτερικού του Fiesta. Τα δερμάτινα καθίσματα είναι επίσης πολύ ανθεκτικά στις σταγόνες καφέ, στο βρώμικο σπορ εξοπλισμό ακόμα και στο ξέβαμμα ενός καινούργιου τζιν παντελονιού.

Advertisement
Advertisement

Δοκιμασμένα καθίσματα

Πώς η Ford γνωρίζει ότι τα καθίσματα του Fiesta δεν χάνουν τη φόρμα τους σε όλο τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου; Ρομπότ ‘κάθονται’ στα καθίσματα 25.000 φορές για να αποδειχτεί η αντοχή τους. Τα μαξιλάρια των καθισμάτων περνούν από 60.000 κύκλους δοκιμών προκειμένου να διασφαλιστεί η αντοχή τους στη φθορά, ενώ το υλικό των καθισμάτων ελέγχεται για την ελαστικότητα και ακεραιότητά του μετά από 24 ώρες στους μείον 300 C.

Έλεγχοι και στην πρέσα

Advertisement

Μερικά πάνελ αμαξώματος του νέου Fiesta κατασκευάζονται με μία νέα τεχνική που αναλύει τις συχνότητες θορύβων κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πρεσαρίσματος και μπορεί να εντοπίζει ένα εξάρτημα που δεν πληροί τα πρότυπα ποιότητας της Ford πριν φύγει από το τμήμα πρεσών. Το εργοστάσιο του Fiesta στην Κολωνία (Γερμανία) παράγει ένα νέο Fiesta κάθε 68 δευτερόλεπτα, και μπορεί να κατασκευάσει περίπου 20.000 διαφορετικές εκδόσεις Fiesta συνολικά.

Δυνατά χτυπήματα

Advertisement

Οι πόρτες του νέου Fiesta απαιτούν τώρα 20% λιγότερη προσπάθεια για να κλείσουν λόγω βελτιώσεων στους εξαγωγείς αέρα μέσα στο αυτοκίνητο. Καινοτόμα, κρυμμένα προστατευτικά άκρων θυρών εκτείνονται ταχύτατα όταν ανοίγουν οι πόρτες για να προστατεύσουν τόσο τις πόρτες του Fiesta όσο και αυτές των αυτοκινήτων που είναι παρκαρισμένα δίπλα από γρατσουνιές και βαθουλώματα. Στο εσωτερικό των θυρών υπάρχουν αισθητήρες πίεσης που επιτρέπουν την ενεργοποίηση των συστημάτων συγκράτησης αρκετά χιλιοστά του δευτερολέπτου νωρίτερα σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

Τελειοποίηση της playlist

Κατά την εξέλιξη B&O PLAY Sound System του νέου Fiesta, οι μηχανικοί αφιέρωσαν ένα χρόνο για να ακούσουν πάνω από 5.000 μουσικά κομμάτια ώστε να διασφαλίσουν την εξαιρετική απόδοση ήχου του premium ηχοσυστήματος 675-watt ανεξάρτητα αν ερμηνευτές είναι η Adele, οι Foo Fighters ή ο Jay-Z – ή με χαλαρή, κλασσική μουσική – και ανεξάρτητα από την ένταση. Δοκιμασμένο σε κέντρα πόλεων, αυτοκινητόδρομους και εξοχικούς δρόμους, το σύστημα B&O PLAY 10 ηχείων περιλαμβάνει ενισχυτή εννέα καναλιών για ακριβή έλεγχο ήχου, κεντρικό ηχείο στο ταμπλό και subwoofer 200 mm στο χώρο αποσκευών – ενώ προαιρετικός ήχος surround προσφέρει μία εμπειρία αίθουσας συναυλιών.

Advertisement

Ford-Fiesta-2017-inter-tsiro-640Ford-Fiesta-2017-tsiro-640