Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οδηγούμε όλα τα VW GTI

Ελλάδα 8:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οδηγούμε όλα τα VW GTI

ΝΕΑ

Οδηγούμε όλα τα VW GTI

ΝΕΑ

Μάλλον δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για μια εταιρεία από το να τιμήσει την 42η επέτειο ενός από τα πιο διάσημα λογότυπα που κοσμούν τη γκάμα της. Φυσικά μιλάμε για την VW, που μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να δούμε για ακόμη μία φορά από κοντά τα τρία μοντέλα που φέρουν το διακριτικό «GTI», όπως τα up!, Polo και Golf, αλλά υπό ένα διαφορετικό πρίσμα.

Advertisement
Advertisement

 

Αποστολή στην Ισπανία: ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΑΤΗΣ

Advertisement
Advertisement

Για τον παραπάνω λόγο βρεθήκαμε στην νότια Ισπανία, στην επαρχία της Ανδαλουσίας και πιο συγκεκριμένα στην ιδιωτική πίστα Ascari, σε ένα πανέμορφο και άκρως ασφαλές περιβάλλον. Πρόκειται για ένα σιρκουί που δεν έχει αυστηρά αγωνιστικό προσανατολισμό, καθώς προσφέρεται και για άλλες εκδηλώσεις, εταιρικές παρουσιάσεις, αλλά και δοκιμές εξέλιξης.

USO_1954a-chariatis-530

Μόλις προσγειωθήκαμε στο αεροδρόμιο της Μάλαγα, ανακουφιστήκαμε σίγουροι για το πού και το πώς, ή, αν προτιμάτε, το μέρος και τις ιδανικές συνθήκες που θα είχαμε στην διάθεσή μας για να οδηγήσουμε τα τρία «καυτά» μοντέλα της VW. Το κλειστό περιβάλλον μίας πίστας σε προδιαθέτει διαφορετικά, ενώ σε στεγνό οδόστρωμα η εμπειρία γίνεται μοναδική. Προτού λοιπόν πατήσουμε καλά καλά το πόδι μας στην πίστα, στεκόμαστε εμπρός από τα pits και δίπλα στη δική μας πεντάδα αυτοκινήτων. Τα τέσσερα για τους δημοσιογράφους και το πέμπτο για τον εκπαιδευτή.

Advertisement

USO_2724a-chariatis-640a

Η μπίλια έκατσε αρχικά στο VW Golf GTI Performance των 245 PS. Η πίστα Ascari είναι ένα τεχνικό σιρκουί με πολλές γρήγορες στροφές και απαιτητικά «εσάκια», και θα χρειάζονταν πολλοί γύροι μέχρι να πει κανείς ότι αρχίζει να μαθαίνει κάπως τη διαδρομή. Ευτυχώς υπήρχε το προπορευόμενο αυτοκίνητο να μας δείχνει την αγωνιστική γραμμή (και με επιπλέον οδηγίες μέσω ασυρμάτου), αλλά και άφθονες κορύνες που σηματοδοτούσαν τα σημεία φρεναρίσματος αλλά και την κορυφή των στροφών. Με την αδρεναλίνη να ρέει, αλλάζουμε αυτοκίνητο και μπαίνουμε στο μικρότερο Polo GTI των 200 PS. Παρά την  θεωρητικά μικρότερη ισχύ του, σε σχέση με το Golf, οι δόσεις ευχαρίστησης ήταν το ίδιο έντονες.

Advertisement

IMG_3832-chariatis-640b

Πάντως το highlight της εκδήλωσης ήταν η συν-οδήγηση με το αγωνιστικό VW Golf GTI TCR που συμμετέχει στο ομώνυμο πρωτάθλημα. Φυσικά, η αίσθηση της ακαριαίας επιτάχυνσης και επιβράδυνσης μόνο αδιάφορους δεν μας άφησε. Βλέπετε, ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει 350 PS, τα εμπρός φρένα των 378 mm με τις εξαπίστονες δαγκάνες και το συνολικό βάρος (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού) δεν ξεπερνά τα 1.285 kg. Τέλος να αναφέρουμε ότι οι τιμές του up! GTI, Polo GTI και Golf GTI Performance ξεκινούν από τις 15.620€, 21.950€ και 35.200€.