Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Νέο Kawasaki KΧ450, με μίζα για πρώτη φορά

Ελλάδα 20:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο Kawasaki KΧ450, με μίζα για πρώτη φορά

NEWSMOTO

Νέο Kawasaki KΧ450, με μίζα για πρώτη φορά

NEWSMOTO

Με νέο κινητήρα και πολλές αλλαγές που το κάνουν ακόμη πιο εύκολο και γρήγορο παρουσίασε η Kawasaki το KX450 για το 2019, με τους Ιάπωνες να τοποθετούν για πρώτη φορά στην ιστορία τους υδραυλικό συμπλέκτη αλλά και μίζα στην μοτοσυκλέτα τους.

Advertisement
Advertisement

Ειδικότερα ο άνεμος της αλλαγής δεν άφησε τίποτα απείραχτο και η Kawasaki θα μπορούσε να κάνει λόγο για μία νέα μοτοσυκλέτα που παρουσιάζεται πιο ολοκληρωμένη από ποτέ. Ο νέος κινητήρας είναι 3,4 ίππους πιο δυνατός από τον προηγούμενο χάρη στη νέα κεφαλή με τις μεγαλύτερες σε διάμετρο βαλβίδες αλλά και τους αγριότερους εκκεντροφόρους. Ανασχεδιασμένη παρουσιάζεται η εισαγωγή, ενώ νέο είναι και το πιστόνι. Ο κινητήρας εξακολουθεί να έχει τρεις διαφορετικούς χάρτες για το νέο ψεκασμό του με την Kawasaki να διαθέτει κιτ που επιτρέπει στον αναβάτη να κάνει ακόμη περισσότερες ρυθμίσεις στην χαρτογράφηση. Παράλληλα υπάρχει πλέον και δυνατότητα επιλογής προγράμματος Launch Control που βελτιώνει τις πιθανότητες μιας καλής εκκίνησης στον αγώνα.

kawasaki_kx450_2019-s

Αλλαγές είχαμε και στο αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο στο οποίο αναθεωρήθηκε η στιβαρότητά του. Το πλαίσιο χρησιμοποιεί το μονοκύλινδρο μοτέρ ως φέρον τμήμα του με την απόδοσή του να ενιχύεται από το νέο ψαλίδι που σχεδίασε η Kawasaki. Οι αλλαγές πρόσθεσαν 1,3 κιλά στο συνολικό βάρος του KX450 το οποίο παραμένει ωστόσο χαμηλά στα 110 συνολικά κιλά, παρά την ύπαρξη μίζας αλλά και φυσικά της μπαταρίας που είναι ιόντων λιθίου.

Advertisement
Advertisement

Μπροστά η Kawasaki τοποθέτησε ένα καινούριο ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 49 χλστ., όπως και στις εργοστασιακές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των Ιαπώνων, ενώ μεγαλύτερης διαμέτρου είναι και ο άξονας του τροχού, κάτι που αυξάνει τα επίπεδα στιβαρότητας. Ανασχεδιασμένο παρουσιάζεται και το μοχλικό πίσω για πιο προοδευτικές αντιδράσεις στην αντιμετώπιση των εμποδίων.

Advertisement

Στα φρένα η Kawasaki τοποθέτησε ένα μεγαλύτερης διαμέτρου πίσω δισκόφρενο στα 250 χλστ. και άφησε ίδιο το εμπρός των 270 χλστ., αν και άλλαξε την τρόμπα με άλλη μεγαλύτερη για πιο άμεσα αποτελέσματα.

Τα πλαστικά της νέας KX450 έχουν επίσης αλλάξει. Στόχος δεν ήταν μόνο η ανανεωμένη εμφάνιση αλλά και τα υψηλότερα επίπεδα εργονομίας για τον αναβάτη που κινείται πλέον με ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία πάνω στην μοτοσυκλέτα, με το τιμόνι και τα μαρσπιέ να έχουν παράλληλα τη δυνατότητα ρύθμισης ως προς την θέση τους.

Advertisement