Audi Q8 – Ο έρωτας του αύριο! (vid)
AUDIAudi Q8 – Ο έρωτας του αύριο! (vid)
AUDIΤο Audi Q8 «θα είναι πιο πολυτελές από κάθε Audi στο παρελθόν», λένε επίσημα χείλη μέσα από την εταιρία και δεν έχουμε λόγο να μην τους πιστέψουμε. Αυτή τη φορά ο πήχης εκτοξεύτηκε σε δυσθεώρητα ύψη. Χαράς ευαγγέλια για τους προύχοντες ανά τον κόσμο.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
WHAT CAR
Πρόκειται για ένα υπερπολυτελέστατο SUV με γραμμές από ένα υπέροχο και συμπαγές coupe. Αν και η πιο εκσυγχρονισμένη γραμμή οροφής του αφήνει χώρο για μόνο τέσσερις επιβαίνοντες στο εσωτερικό, το Audi Q8 είναι στην πραγματικότητα μεγαλύτερο και ευρύτερο από το Audi Q7 δεύτερης γενιάς.
Η ιδέα, το συγκεκριμένο concept να είναι πολύ πιο επιθετικό οπτικά απ οτιδήποτε έχουμε δει σε αυτή την τάξη μεγέθους, με υπερμεγέθη οκταγωνική μάσκα, παράθυρα χωρίς πλαίσιο, μυς στους ώμους, τροχούς 23 ιντσών, κεραμικά φρένα και πολλές άλλες πικάντικες λεπτομέρειες, ομολογουμένως αρέσει πολύ…
Στο εσωτερικό οι πληροφορίες και οι εντολές περνούν από οθόνες αφής, με το σύστημα να επικεντρώνεται στο να δείχνει μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες. Η λειτουργία Analog Head-Up Display θα προβάλει εικόνες για τον οδηγό στο παρμπρίζ, ενσωματώνοντάς τες με το περιβάλλον. Το βέλος πλοήγησης εμφανίζεται στο ίδιο σημείο με την πινακίδα του δρόμου, χάρη στην τεχνολογία Augmented Reality.
Το νέο Audi Q8 θα εφοδιαστεί με ένα plug-in υβριδικό κινητήρα που ζευγαρώνει ιδανικά με ένα υπερτροφοδοτούμενο V6 3.0 λίτρων με συμπληρωματικό ηλεκτρικό μοτέρ και 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το συνδυασμένο αποτέλεσμα είναι 442 ίπποι και 70,5 kgm ροπής. Όσοι ρωτάτε για το κλασικό 0-100 km/h, μόλις 5,4 sec είναι η απάντηση.
Και όλα τα παραπάνω με τεράστια οικονομία σύμφωνα με την εταιρία. Το υβριδικό σύστημα κίνησης παρέχει επίσης ροπή στο σύστημα τετρακίνησης, ενώ σημειώστε πως υπάρχει και προσαρμοζόμενη αερανάρτηση για μεγαλύτερη άνεση αλλά και καλύτερο κράτημα στις στροφές.
Η Audi υποστηρίζει πως το νέο Q8 θα ενταχθεί στην παραγωγή το 2018 και θα πλαισιώσει τις Bentley Bentayga, Porsche Cayenne, αλλά και την επερχόμενη Lamborghini Urus στον Όμιλο Volkswagen. Ελπίζουμε μόνο να διατηρηθούν τα πιο ακραία στοιχεία του στιλ του και στην έκδοση παραγωγής.