Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μία Porsche 911 Turbo S για χάζι

Ελλάδα 12:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μία Porsche 911 Turbo S για χάζι

ΝΕΑ

Μία Porsche 911 Turbo S για χάζι

ΝΕΑ

Η εταιρεία βελτιώσεων TopCar παίρνει ως βάση ένα από τα πιο χαρακτηριστικά sports car  στην ιστορία της αυτοκίνησης, την Porsche 911 Turbo S και την μετατρέπει σε ένα άκρως εντυπωσιακό, τουλάχιστον σε ότι αφορά το look, μοντέλο, με τον κωδικό Stinger GTR Carbon Edition.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Ναι μεν η 911 είναι ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά μοντέλα, αλλά δεν παύει να θεωρείται από πολλούς συντηρητική ως προς τον σχεδιασμό του αμαξώματος. Η μετάλλαξη της συγκεκριμένης 911, είχε ως στόχο την άμεση αντιπαράθεση με άλλα πιο ιδιαίτερης σχεδιαστικής προσέγγισης μοντέλα, όπως η McLaren 570GT ή το Audi R8. Αυτό είναι που η TopCar θέλει να αλλάξει με την Stinger GTR Carbon Edition.

topcar-stinger-gtr-carbon-16-chariatis-530

Για να το πετύχει, ο Ρώσος βελτιωτής χρησιμοποίησε εκτενώς συνθετικά υλικά, όπως το carbon, σε όλο σχεδόν το αμάξωμα.  Το tuning kit περιλαμβάνει αρκετά τμήματα κατασκευασμένα από υψηλής ποιότητας ανθρακόνημα, όπου στα περισσότερα από αυτά είναι ορατό, χαρίζοντας στην 911 Turbo S ακόμα πιο δυναμική και επιθετική εμφάνιση. Κάποια από αυτά είναι η πίσω αεροτομή, τα πλαϊνά αεροδυναμικά skirts, τα καλύμματα των καθρεπτών και το εμπρός καπό. Από το ίδιο υλικό είναι «ντυμένες» και κάποιες λεπτομέρειες στην καμπίνα των επιβατών, όπως το τιμόνι, το ταμπλό, το πίσω τμήμα των καθισμάτων και τα πάνελ των θυρών.

Advertisement

topcar-stinger-gtr-carbon-5-chariatis-640

Ωστόσο, αυτό που ξεχωρίζει στο εσωτερικό της Stinger GTR Carbon Edition είναι τα στοιχεία από ατόφιο χρυσό, όπως ο επιλογέας των ταχυτήτων, τα paddles, οι χειρολαβές, τα κουμπιά ρύθμισης των καθισμάτων και οι αεραγωγοί. Είναι ίσως το πιο εξωφρενικό εσωτερικό που έχουμε δει ποτέ σε μία Porsche 911. Σε ότι αφορά την απόδοση του κινητήρα, η TopCar αναμένεται να αναβαθμίσει την ισχύ του εξακύλινδρου boxer των 3,8 λίτρων, από τους 580 στους 750 ίππους, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τα νούμερα των επιδόσεων.

Advertisement