Mazda: Έχουν ακόμη ψωμί οι diesel κινητήρες | NewsAuto.gr
ΝΕΑ

Mazda: Έχουν ακόμη ψωμί οι diesel κινητήρες

Η Mazda είναι μία ακόμη εταιρία που τοποθετείται επίσημα υπέρ των diesel κινητήρων αναφέροντας πως έχουν ακόμη πολύ μέλλον μπροστά τους αλλά και πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλα εναλλακτικά συστήματα κίνησης.

ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mazda στην Ευρώπη, Jeff Guyton, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο ολλανδικό περιοδικό AutoRai, δίνοντας παράλληλα και κάποιους από τους λόγους που οι diesel είναι σημαντικοί για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Mazda-Jeff-Guyton-640

Σύμφωνα με τον Guyton, η μεγαλύτερη πρόκληση για τους κατασκευαστές σήμερα είναι να φτιάξουν μεγάλα σε μέγεθος αλλά την ίδια στιγμή οικονομικά σε κατανάλωση SUV, καθώς αυτό είναι και ένα από τα ζητούμενα του κοινού. Για να γίνει αυτό, ο Guyton υποστηρίζει πως οι diesel κινητήρες πρέπει να παραμείνουν ζωντανοί.

“Δεν μπορούμε να σπρώξουμε πελάτες με το “έτσι θέλω” σε αυτοκίνητα με χαμηλότερες εκπομπές CO2, δεν δουλεύει”, δήλωσε ο Guyton και πρόσθεσε: “Θέλουν και SUV αλλά και χαμηλή κατανάλωση. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που θα συνεχίσουμε την εξέλιξη των κινητήρων diesel. Μπορούμε να κάνουμε τους diesel πολύ καθαρούς, ισχυρούς και οικονομικούς. Νομίζουμε ότι αυτή είναι μια καλύτερη λύση, από την πλευρά του χαμηλότερου κόστους, αντί για παράδειγμα η εφαρμογή της υβριδικής τεχνολογίας.”

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda Ευρώπης πιστεύει ότι ο κόσμος θα αλλάξει άποψη για τους diesel όταν ο νέος κύκλος μέτρησης κατανάλωσης WLTP τεθεί σε εφαρμογή, καθώς σε αυτόν περιλαμβάνονται και μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες και τα οφέλη από τη χρήση του diesel θα κάνουν αμέσως την διαφορά.

“Νομίζω ότι η τρέχουσα αρνητική τάση για τους diesel θα αποδυναμωθεί όταν εφαρμοστούν οι νέες προδιαγραφές μέτρησης. Τότε θα κάνουμε μετρήσεις εκπομπών ρύπων στον πραγματικό κόσμο και αυτές οι μετρήσεις είναι πολύ καλές (σ.σ. σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες). Οι νέοι στόχοι για τους diesel δεν είναι πολύ διαφορετικοί από εκείνους για τους κινητήρες βενζίνης. Θα υπάρξει αλλαγή στην άποψη του κοινού.”, δήλωσε ο Guyton, ο οποίος σε δεύτερο χρόνο επιβεβαίωσε και την πρόθεση της ιαπωνικής εταιρίας να μην φτιάξει μικρότερο αυτοκίνητο από το Mazda2.

Log In or Create an account