Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οδηγούμε τα νέα Honda Civic 1.6 i-DTEC και Jazz 1.5 i-VTEC

Ελλάδα 5:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε τα νέα Honda Civic 1.6 i-DTEC και Jazz 1.5 i-VTEC

ΝΕΑ

Οδηγούμε τα νέα Honda Civic 1.6 i-DTEC και Jazz 1.5 i-VTEC

ΝΕΑ

Η Honda μας αποκαλύπτει στη Ρώμη, δύο νέες εκδόσεις των Civic και Jazz, εμπλουτίζοντας τη γκάμα τους τόσο με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 lt, για το πρώτο, όσο και με ένα νέο μηχανικό σύνολο βενζίνης 1,5 lt για το δεύτερο.

Advertisement
Advertisement

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΡΩΜΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΑΤΗΣ

Advertisement
Advertisement

Βρισκόμαστε στην Αιώνια Πόλη, όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε δύο νέες “φρέσκιες” εκδόσεις των Honda Civic και Jazz.

Σε ότι αφορά το μικρομεσαίο μοντέλο, οι τεχνικοί της ιαπωνικής φίρμας τοποθέτησαν μία ανανεωμένη εκδοχή του πετρελαιοκινητήρα i-DTEC των 1,6 lt, ο οποίος χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα ψεκασμού καυσίμου με πριν, περιλαμβάνει ένα μικρών διαστάσεων και υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστή, σύστημα EGR (Exhaust Gas Recirculation), που λειτουργεί σε υψηλή και χαμηλή πίεση για μείωση των εκπομπών NOx, εισαγωγή υψηλής ροής και κυλινδροκεφαλή υψηλού στροβιλισμού.

2018 Civic i-DTEC Diesel

Advertisement

Η απόδοση του αναβαθμισμένου συνόλου παραμένει στους 120 PS, ενώ το μεγάλο του πλεονέκτημα, ως είθισται είναι η εκμετάλλευση της μέγιστης τιμής ροπής (30,6 kgm) στις χαμηλές στροφές περιστροφής. Οι παραπάνω βελτιώσεις του κινητήρα και του συστήματος εξαγωγής έδωσαν και έναν πιο «οικολογικό» χαρακτήρα στο ιαπωνικό μοντέλο, κάτι που μεταφράζεται σε εργοστασιακή μέση κατανάλωση 3,5 lt/100 km και εκπομπές CO2 93 g/km. Επίσης, ο νέος 1.6 i-DTEC κινητήρας είναι ένας από τους πρώτους που δοκιμάζονται επίσημα μέσω της διαδικασίας Real Driving Emission (RDE) για τον έλεγχο των εκπομπών NOx και σωματιδίων.

Jazz 1-chariatis-640

Advertisement

Σε ότι αφορά το Jazz, κάτω από το καπό συναντάμε για πρώτη φορά τον κινητήρα 1.5 i-VTEC, που ήδη εφοδιάζει το HR-V, απόδοσης 130 ίππων και 15,8 kgm ροπής, που καταφέρνει να προσφέρει επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (5,9 lt/100 km). Στην εξωτερική του εμφάνιση, η νέρα έκδοση Dynamic πατάει στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της οικογένειας Honda. Διαθέτει νέους προβολείς και μάσκα «Solid Wing Face», ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας έχει πιο δυναμικές γραμμές γύρω από τους αεραγωγούς. Στο εσωτερικό, οι χώροι του κάνουν μεγαλύτερα αυτοκίνητα να ντρέπονται, με τους πίσω επιβάτες να μπορούν άνετα να ταξιδεύουν σταυροπόδι. Πίσω τους τα 354 lt αρκούν για αποσκευές όλης της παρέας, ενώ με πλήρη αναδίπλωση καθισμάτων, μέσω του μηχανισμού Magic Seats, απελευθερώνουν έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης 1.314 lt.

Και τα δύο μοντέλα αναμένονται στη χώρα μας τους επόμενους 3-4 μήνες. Περισσότερα επί ελληνικού εδάφους.