Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Porsche δεν θα λανσάρει άμεσα την Cayenne Diesel

Ελλάδα 19:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Porsche δεν θα λανσάρει άμεσα την Cayenne Diesel

ΝΕΑ

Η Porsche δεν θα λανσάρει άμεσα την Cayenne Diesel

ΝΕΑ

Όπως ανακοίνωσε η Porsche, ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί το θέμα του λανσαρίσματος ή όχι της πετρελαιοκίνητης έκδοσης της νέας γενιάς Cayenne. Η γερμανική εταιρεία, όπως είναι γνωστό έχει επικεντρωθεί στη ηλεκτροκίνητη τεχνολογία, με πιθανή την ύπαρξη της Cayenne Turbo S E-Hybrid, χωρίς όμως να αποκλείει τίποτα.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Μιλώντας με το βρετανικό περιοδικό Top Gear, ο υπεύθυνος εξέλιξης των κινητήρων για τα SUV μοντέλα της Porsche, Friedmann Heller, αποκάλυψε ότι ο κινητήρας ντίζελ εξακολουθεί να έχει νόημα ακόμα σε ορισμένες χώρες, όπου οι προνομιούχοι αγοραστές επιθυμούν ένα πολυτελές τετρακίνητο μοντέλο ποτ χάρη στην υψηλή ροπή μπορεί να ρυμουλκεί χωρίς πρόβλημα βαριά φορτία. Η επίσημη γραμμή της Porsche είναι ότι αυτή τη στιγμή η εταιρεία εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα για το εάν υπάρχει αρκετή ζήτηση για να δικαιολογήσει την ύπαρξη μιας diesel Cayenne.

S17_1558_fine-chariatis-530

Πάντως ο Heller απέκλεισε το γεγονός να υπάρξει ένας V8 πετρελαιοκινητήρας, όμοιος με αυτόν της προηγούμενης Cayenne, καθώς οι όποιοι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αρκεστούν σε έναν V6. Σε ότι αφορά την κορυφαία έκδοση Turbo S E-Hybrid, ο Heller τόνισε πως τεχνολογικά θα ακολουθεί την Panamera Turbo S E-Hybrid, με τους δύο κινητήρες (θερμικό και ηλεκτρικό) να αποδίδουν συνδυαστικά 680 ίππους και ροπή 86,6 kgm.

Advertisement

S17_2266_fine-chariatis-640

Η λογική του υβριδικού συστήματος της Turbo S E-Hybrid προέρχεται από την 918 Spyder και η απόδοσή του εξασφαλίζει 0-100 km/h σε μόλις 3,4” και τελική που αγγίζει τα 310 km/h, με μέση τυποποιημένη κατανάλωση 2,9 lt/100 km και μόνο 66 g/km.

Advertisement