Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Hyundai: Πεταμένα χρήματα οι χρόνοι στο Ρινγκ

Ελλάδα 6:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Hyundai: Πεταμένα χρήματα οι χρόνοι στο Ρινγκ

ΝΕΑ

Hyundai: Πεταμένα χρήματα οι χρόνοι στο Ρινγκ

ΝΕΑ

Αλήθεια, πως ένας οδηγός αντιλαμβάνεται την οδηγική ευχαρίστηση; Μήπως από τις επιδόσεις ενός μοντέλου; Δεν υπάρχει μία συγκεκριμένη έννοια για τα παραπάνω, παρά το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές μπαίνουν στη μάχη του ταχύτερου γύρου στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, κάτι που δεν συμμερίζεται η Hyundai.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Ο κορεάτης κατασκευαστής θεωρεί ότι οι χρονομετρημένοι γύροι στην «Πράσινη Κόλαση» δεν είναι τόσο σημαντικοί για ένα σπορ χαρακτήρα μοντέλο, παρά το γεγονός ότι προσφάτως αποκάλυψε το νέο της μοντέλο Veloster N, το οποίο έχει εξελιχθεί στην συγκεκριμένη πίστα.

hyundai-2017-all-new-i30n-70-hires-chariatis-530

Όπως δήλωσε κατά τη διάρκεια της Έκθεσης του Ντιτρόιτ  ο επικεφαλής του τμήματος N της Hyundai, Albert Biermann, τα μοντέλα της γκάμας πρέπει να είναι προσιτά ακόμα και σε ένα μέσο οδηγό, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να μπορεί να «αισθανθεί» το αυτοκίνητο και να διασκεδάσει με αυτό. Αυτή ουσιαστικά είναι και η φιλοσοφία του συγκεκριμένου τμήματος. Και συμπλήρωσε: «Αυτό δεν σημαίνει ότι το Veloster N δεν είναι γρήγορο σε περιβάλλον πίστας. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει εμείς (σ.σ. η Hyundai) να δαπανήσουμε πολύτιμο χρόνο στο Ρινγκ, αλλά κυρίως ανθρώπινο δυναμικό και χρήματα, με σκοπό να επιτύχουμε απλά ένα ρεκόρ, το οποίο ίσως μετά από μία εβδομάδα να το χάσουμε από έναν άλλο κατασκευαστή».

Advertisement

hyundai-2017-all-new-i30n-51-hires-chariatis-640

Τα καλά νέα είναι ότι το μέλλον του τμήματος δεν εξαρτάται αποκλειστικά από την εμπορική επιτυχία του στην αγορά. Ο κύριος στόχος του είναι να ενισχύσει τη φίρμα, αλλά και να βελτιώσει τις επιδόσεις  των μοντέλων παραγωγής της Hyundai. «Στο τέλος, δεν έχει σημασία πόσα από αυτά τα αυτοκίνητα θα πουλάμε», επιβεβαίωσε ο Biermann. «Θέλουμε να αποδείξουμε ότι είμαστε ικανοί να προσφέρουμε οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα».

Advertisement