Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Subaru θα παραμείνει πιστή στα σεντάν

Ελλάδα 11:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

H Subaru θα παραμείνει πιστή στα σεντάν

ΝΕΑ

H Subaru θα παραμείνει πιστή στα σεντάν

ΝΕΑ

Η Subaru πιστεύει ότι τα παραδοσιακά της μοντέλα και τα σεντάν θα παραμείνουν μια σημαντική πτυχή του χαρτοφυλακίου της, ενώ μεσοπρόθεσμος στόχος είναι μέχρι το 2020 να έχει γίνει η εταιρεία με τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στον κόσμο, τόσο σε επίπεδο proactive (αποφυγής) και active (ενεργητικής), όσο και παθητικής ασφάλειας συνδυάζοντας με μοναδικό τρόπο νέες τεχνολογίες και υπάρχουσα τεχνογνωσία.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξης στο Motor Trend, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Subaru Αμερικής, Dominick Infante, δήλωσε ότι η διατήρηση των τετράθυρων μοντέλων είναι σημαντική, ιδιαίτερα τώρα που οι τιμές των καυσίμων έχουν ξεκινήσει την ανιούσα. «Οι αυξημένες τιμές των καυσίμων αποτελούν αντιστάθμισμα της βελτίωσης της οικονομίας στην κατανάλωση που έχει ένα σεντάν. Με βάση τα παραπάνω, συνεχίζουμε την δημιουργία του Impreza, ένα μοντέλο που παρουσιάζει καλύτερη κατανάλωση από ένα αντίστοιχο crossover, όπως για παράδειγμα το XV», ανέφερε ο Infante.

2018-Subaru-Crosstrek-rear-three-quarter-1-chariatis-530

Να σημειώσουμε ότι οι πωλήσεις των σεντάν και κουπέ Subaru παρουσίασαν σημαντική πτώση για το πρώτο τρίμηνο του 2018, σε ότι αφορά την αμερικάνικη αγορά. Στα WRX και WRX STI η μείωση ήταν 8,2%, για το BRZ 10,1%, το Impreza στο 16,3% και το Legacy στο 13,9%. Αντίθετα, οι πωλήσεις του XV (Crosstrek) παρουσίασαν αύξηση 66,6%. Παρά τις συνεχιζόμενες δεσμεύσεις της για σεντάν μοντέλα, η Subaru αναγνωρίζει ότι τα crossover είναι απαραίτητα. Ως εκ τούτου, η ιαπωνική μάρκα δημιούργησε το 7θέσιο Ascent, όντας το μεγαλύτερο SUV μοντέλο της, που θα ξεκινήσει σύντομα τις πωλήσεις του.

Advertisement

6fb12f136124a3ad2258aef97d08d65d9838bfe01519796740064-chariatis-640

Για την ευρωπαϊκή αγορά, τα πράγματα είναι διαφορετικά, με την Ε.Ε. να πιέζει την Fuji για τις εκπομπές ρύπων και συγκεκριμένα το διοξείδιο του άνθρακα. Αυτό συσχετίζεται και με το ότι ήταν η μόνη εταιρεία παγκοσμίως που δεν είχε συμμαχίες, όταν ακόμα και τα εξωτικά supercar, κατεβάζουν τους μέσους όρους εκπομπών ρύπων μέσα στην πληθώρα των λοιπών μοντέλων στα group.

Advertisement