Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ford Transit Custom από την MS-RT, για τον “ανήσυχο” επαγγελματία!

Ελλάδα 6:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ford Transit Custom από την MS-RT, για τον “ανήσυχο” επαγγελματία!

ΝΕΑ

Ford Transit Custom από την MS-RT, για τον “ανήσυχο” επαγγελματία!

ΝΕΑ

Η αγάπη των Βρετανών για το Ford Transit είναι κάτι παραπάνω από δεδομένη. Η… ημεδαπή MS-RT δεν έχασε καθόλου χρόνο στο να δημιουργήσει την δική της ιδιαίτερη έκδοση του ανανεωμένου δημοφιλούς Van, δίνοντας φυσικά ιδιαίτερη έμφαση στο σπορ στοιχείο. ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Advertisement
Advertisement

Εξωτερικά η πρόταση της MS-RT είναι σαφώς πιο επιθετική από το ανανεωμένο Transit Custom με τον προφυλακτήρα αλλά και τη γρίλια εμπρός να έχουν αντικατασταθεί με άλλα σαφώς πιο εντυπωσιακά στοιχεία. Στο πακέτο έχουν προστεθεί και σπόιλερ μπροστά αλλά και επεκτάσεις στους θόλους, ενώ σπόιλερ βλέπουμε και πίσω όπως και διαχύτη για σωστό και ολοκληρωμένο αεροδυναμικό look. Όλα τα μέρη κατασκευάζονται από πλαστικό υψηλής ποιότητας εντός του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως και η νέα εξάτμιση. Την εικόνα συμπληρώνουν οι ζάντες 18 ιντσών της ΟΖ σε ανθρακί χρώμα που φέρουν ελαστικά Hankook Ventus S1 evo2. Επιμέλεια δέχτηκε και η ανάρτηση που φέρει πλέον ελατήρια της Eibach, τα οποία χαμηλώνουν παράλληλα το αμάξωμα.

MSRT-transit-custom-640-2

Το MS-RT Transit Custom είναι διαθέσιμο ως επαγγελματικό διθέσιο ή τριθέσιο με “κλειστά” παράθυρα αλλά και ως πενταθέσιο ή εξαθέσιο Van, με κοντό ή μακρύ μεταξόνιο.

Advertisement
Advertisement

MSRT-transit-custom-640-4

Το εσωτερικό έχει δεχτεί επίσης της περιποιήσεις των ανθρώπων της MS-RT, όπως φαίνεται και από τα κάθισμα που συνδυάζουν δέρμα Nappa και Suede και φέρουν το λογότυπο της εταιρίας. Από την MS-RT προέρχεται και το τιμόνι που ξεχωρίζει γι την σχεδίασή του αλλά και για τα ένθετα από ανθρακόνημα που φέρει. Ασορτί είναι και τα χαλάκια αλλά και τα όργανα του πίνακα πληροφοριών.

MSRT-transit-custom-640-3

Advertisement

Για την κίνησή του το Ford Transit Custom της MS-RT, χρησιμοποιεί τον δίλιτρο TDCi των 170 ίππων και άνω των 40 κιλών ροπής που μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο, επίσης εξάρι. Μαι έκδοση ό,τι πρέπει για τους επαγγελματίες με σπορ ανησυχίες!