Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

BMW: Τέλος εποχής για τα χειροκίνητα κιβώτια;

Ελλάδα 12:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

BMW: Τέλος εποχής για τα χειροκίνητα κιβώτια;

ΝΕΑ

BMW: Τέλος εποχής για τα χειροκίνητα κιβώτια;

ΝΕΑ

Σύμφωνα με δημοσιεύματα που προέρχονται από διάφορα blogs των φίλων της BMW, η γερμανική φίρμα σκέπτεται πολύ σοβαρά την κατάργηση των χειροκίνητων κιβωτίων στην γκάμα των μοντέλων της, αρχής γενομένης από το 2020, όπου και θα παρουσιαστεί η νέα γενιά της Σειράς 2. Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της εταιρείας, που αφορά τα νέα και ανανεωμένα μοντέλα για την επόμενη εξαετία, τα τμήματα R&D σκέφτονται πολύ σοβαρά την κατάργηση του χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων και την αντικατάστασή του με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Όπως αναφέραμε και παραπάνω, το πρώτο μοντέλο που θα υποστεί τις παραπάνω αλλαγές, είναι η νέα Σειρά 2, σε όλες τις εκδόσεις αμαξωμάτων, κουπέ, κάμπριο, αλλά και η M2 που θα παρουσιαστεί το 2026.

Πιθανότατα να ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα, όπως οι νέες Σειρές 3 και 4, που αναμένονται να λανσαριστούν το 2026 και 2027, ενώ στελέχη της BMW έχουν τονίσει ότι οι κορυφαίες εκδόσεις M3 και M4, τουλάχιστον μέχρι και το 2020, θα συνεχίσουν να εφοδιάζονται με χειροκίνητα κιβώτια, αλλά μέχρι εκεί.

Advertisement
Advertisement

P90199679_highRes_the-new-bmw-m2-coupe-chariatis-640

Σε ότι αφορά τα μοντέλα της επόμενης διετίας, η Σειρά 3 του 2019, θα προσφέρεται μόλις σε μία έκδοση, την 330i με τον τετρακύλινδρο κινητήρα, με χειροκίνητο κιβώτιο.

Οι παραπάνω αλλαγές θα εφαρμοστούν όχι μόνο στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά και στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με δηλώσεις ανθρώπων του BMW M Division, το πρόβλημα των μηχανικών κιβωτίων, δεν είναι η ταχύτητα των αλλαγών και οι εκπομπές ρύπων, αλλά η αντοχή τους σε συνεργασία με τις μεγάλες ιπποδυνάμεις, αλλά και το αυξημένο κόστος στην παραγωγή τους.

Advertisement

P90199686_highRes_the-new-bmw-m2-coupe-chariatis-530