Live Κίνηση
Περισσότερα
AUDI

Audi Q5: Με αέρα υπεροχής

Ελλάδα 8:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Audi Q5: Με αέρα υπεροχής

AUDI

Audi Q5: Με αέρα υπεροχής

AUDI

Μια εντελώς νέα γενιά για το άκρως επιτυχημένο εμπορικά Audi Q5, η οποία θεωρείται δεδομένο από τώρα πως ανεβάζει τον πήχη ψηλά και ρίχνει το γάντι στον ανταγωνισμό, από όπου κι αν προέρχεται αυτός.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Το νέο Audi Q5 είναι χτισμένο επάνω στην πλατφόρμα MLB Evo, στην οποία πατά και το σεντάν Α4. Στα θετικά της καταγράφονται τόσο η άκαμπτη δομή όσο και η εξοικονόμηση συνολικού βάρους (90 kg λιγότερα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά). Τι κι αν οι εξωτερικές διαστάσεις του νέου Q5 είναι ελαφρώς μεγαλύτερες από τον προκάτοχό του, στα πλαίσια που επιβάλλει η εποχή. Να σημειώσουμε εδώ, πως η γερμανική εταιρία επιμένει στη χρήση ειδικά κατεργασμένου χάλυβα και αλουμινίου σε πολλά και διαφορετικά σημεία του νέου αμαξώματος.

Audi-Q5-2017-640-inter

Advertisement
Advertisement

Στο εσωτερικό ξεχειλίζει η ποιότητα, το άρτιο φινίρισμα, η σημασία στη λεπτομέρεια, αλλά και οι πλούσιοι χώροι επιβατών. Το πίσω κάθισμα αποτελείται από τρία ανεξάρτητα τμήματα που σύρονται κι έχουν ρύθμιση στην κλίση της πλάτης. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται πλέον στα 550 lt.

Το εξελιγμένο MMI, υιοθετεί οθόνη 8,3 ιντσών και περιστροφικό χειριστήριο με touchpad. Στο νέο Q5 διατίθενται και όλα τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, είτε αυτά έχουν να κάνουν με την πλοήγηση είτε με την ενεργητική ασφάλεια.

Στους διαθέσιμους κινητήρες έχουμε τέσσερις TDI και έναν TFSI. Ο 2.0 TDI διατίθεται σε εκδόσεις 150, 163 και 190 ίππων, ενώ ο κορυφαίος V6 3.0 TDI αποδίδει 286 ίππους.

Advertisement

Το σύνολο βενζίνης είναι 2.0 TFSI και αποδίδει 252 ίππους. Στα συστήματα μετάδοσης, έχουμε το κλασικό χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων αλλά και το επτάρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic.

Audi-Q5-2017-640

Advertisement

Η νέα γενιά Q5 θα έχει στάνταρ την τετρακίνηση με τον κωδικό quattro ultra. Εξαιρείται ο μικρός TDI των 150 ίππων που θα συνδυάζεται με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς.

Στα κλου της κατασκευής συμπεριλαμβάνονται επίσης, τόσο το ηλεκτρονικό torque vectoring, όσο και το sport πίσω διαφορικό που μοιράζει ενεργά τη ροπή μεταξύ των δυο πίσω τροχών.