Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Αποκλειστικό: Οδηγούμε τις νέες υβριδικές Porsche Panamera

Ελλάδα 2:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκλειστικό: Οδηγούμε τις νέες υβριδικές Porsche Panamera

ΔΟΚΙΜΕΣ

Αποκλειστικό: Οδηγούμε τις νέες υβριδικές Porsche Panamera

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η επίσκεψη στο Porscheplatz δεν είναι ποτέ βαρετή. Ειδικά τώρα, που οι εργασίες επέκτασης των κτιριακών εγκαταστάσεων της εταιρείας, είναι σε εξέλιξη και οι οικοδεσπότες είναι παραπάνω από περήφανοι με τα όσα έχουν να δείξουν. Για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.

Advertisement
Advertisement

Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΪΔΑΝΗ

Η αφορμή ήταν η οδήγηση των υβριδικών εκδόσεων της Panamera. Η εξέλιξη όμως της ημέρας στα «λημέρια» της Porsche, είχε μπόλικο ενδιαφέρον και όχι μόνο για τα άλογα με τα οποία συναντηθήκαμε. Δεν ήταν μόνο η προσδοκία της οδήγησης των υβριδικών εκδόσεων του μοντέλου της Porsche που έχει αλλάξει επίπεδο στα έσοδα της εταιρείας. Ήταν και το ότι είχαμε τη δυνατότητα να δούμε από κοντά το (στατικό) πρωτότυπο της πολυαναμενόμενης Mission E αλλά και να μιλήσουμε με τους ανθρώπους που «τρέχουν» την ιδέα της ηλεκτροκίνησης για λογαριασμό της εταιρείας που έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά της με τους αγώνες.

Advertisement
Advertisement

20180508_134735

Πολλά και ενδιαφέροντα λοιπόν προέκυψαν από την κουβέντα μας με τους ιθύνοντες της εταιρείας στο πλαίσιο της παρουσίασης της επέκτασης των εγκαταστάσεων της Porsche στο Τσουφενχάουζεν και ειδικότερα, στο χώρο όπου γινόταν η παραγωγή της 918 Spyder. Νέες πτέρυγες για την εξέλιξη, την προετοιμασία και το μοντάρισμα των sport εκδόσεων των μοντέλων της Porsche, καθώς και νέος χώρος για την παράδοση των αυτοκινήτων στους ιδιοκτήτες. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον οργασμικής ανάπτυξης, η επίσκεψη στο μουσείο της εταιρείας ήταν εκ των ουκ άνευ- αν και θέλαμε λίγο παραπάνω σε χρόνο, μια και 30 λεπτά της ώρας στο ασφυκτικά γεμάτο πρόγραμμα της επίσκεψής μας εκεί, δεν είναι επουδενί επαρκής χρόνος για να περάσεις έστω μπροστά από όλα τα εκθέματα.

20180508_115250

Advertisement

Κρατάμε λοιπόν την αύξηση των θέσεων εργασίας που θα προκύψει από τις επεκτάσεις των δραστηριοτήτων στο εργοστάσιο και με την έλευση από το 2019 που θα λανσαριστεί και το 2020 που θα προωθηθεί στις αγορές της Mission E που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων και όχι μόνο. Επίσης, πολύ σημαντική για το μέλλον των ηλεκτρικών μοντέλων της Porsche, είναι και η υπενθύμιση πως η εταιρεία θα δώσει το παρόν και στο πρωτάθλημα της Formula E από το 2019.

P15_1092_a4_rgb

Advertisement

Αυτή θα είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δοκιμαστούν πολλές τεχνολογικές λύσεις που αφορούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και που όπως συνηθίζει η εταιρεία, πρώτα «τα βάζει στα δύσκολα» και στις σκληρές συνθήκες των αγώνων και μετά τα περνάει στα μοντέλα παραγωγής.

20180508_132846

Αυτό θα είναι και το τελειωτικό πεδίο δοκιμών των κινητήρων PSM. Οι κινητήρες αυτοί, είναι ακριβότεροι και πιο εξελιγμένοι από αυτούς που χρησιμοποιεί η Tesla στα δικά της μοντέλα. Εξασφαλίζουν επαναληψιμότητα στις επιδόσεις και αντοχή στην παρατεταμένα απαιτητική χρήση. Ήδη αυτούς τους κινητήρες η Porsche έχει συμφωνήσει με τη Jaguar για να τους τοποθετεί η τελευταία στην i-Pace, ενώ σίγουρα στο μέλλον θα τους χρησιμοποιεί και η Tesla.

Advertisement

20180508_132814

Στη συνέχεια της επίσκεψής μας, είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε μια γεύση από τις ικανότητες των Panamera 4 E-Hybrid και Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo, καθώς και από τις Panamera Turbo S E-Hybrid και Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo. Φυσικά, οι 680 ίπποι της τετρρακίνητης Turbo S E-Hybrid Sport Turismo, πρέπει να σας πούμε πως μας συγκίνησαν ιδιαίτερα, ειδικά στα κομμάτια της Autobahn που δεν υπάρχει όριο ταχύτητας.

20180508_163112

Εκεί μπορέσαμε να δούμε έως και 140 χλμ./ώρα κινούμενοι μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια, ενώ διαπιστώσαμε το πόσο συγκλονιστικές είναι οι εν κινήσει επιταχύνσεις του αυτοκινήτου. Η αμεσότητα στην απόκριση είναι το κυριότερο χαρακτηριστικό, με τα προγράμματα λειτουργίας να προσαρμόζουν το αυτοκίνητο σε κάθε επιθυμητή από τον οδηγό κατάσταση.