LIVE απο Ελβετία: Οδηγούμε το νέο Audi Q2 | NewsAuto.gr
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE απο Ελβετία: Οδηγούμε το νέο Audi Q2

Αναμφίβολα πρόκειται για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα που παρουσιάστηκαν την τελευταία δεκαετία: Ταξιδεύουμε μέχρι την Ελβετία για να κάνουμε τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμής…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΖΥΡΙΧΗ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ

Να λοιπόν που έκαναν πραγματικότητα την πρo τριών ετών… απειλή τους οι Γερμανοί. Το σχέδιο “ρίχνουμε το ηλικιακό μέσο όρο των πελατών μας” μετά το Α1, αλλά και την πλήρη -και πιο σπορτίφ σε σχεδιασμό – ανανέωση της γκάμας, κορυφώνεται με το Q2. Ενα αυτοκίνητο που φέρνει την Audi στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των crossover αυτοκινήτων. Για αντιπάλους μην κοιτάτε προς Juke και μεριά. Μιλάμε για ένα premium αυτοκίνητο, οπότε κοιτάμε προς Merdedes GLA και Volvo V40CC έστω κι αν ο νεαρός απο το Ινγκλοσταντ είναι μικρότερος σε μέγεθος.

Το μήκος του είναι στα 4,19 m. με τους εσωτερικούς χώρους να είναι άκρως ικανοποιητικοί και τον χώρο των αποσκευών να είναι στα 405 lt (1.050 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).

Σχεδιαστικά, αν κρύψεις το σήμα της Audi, θα δυσκολευτείς να μαντέψεις τη μάρκα του. Δεν μοιάζει με κανένα άλλο Audi, ενώ ξεχάστε την όποια σχέση μπορεί κάποιος να προσάψει με το Α1. Σχεδιαστικά δεν έχει σχέση με το μικρό Audi και δεν προβλέπεται να έχει και με το επόμενο, όταν με το καλό θα έρθει.

Audi-Q2_2

Το Q2 ζυγίζει 1.205 kg και θα διατίθεται απο το Νοέμβριο προσθιοκίνητο, με τον 3κύλινδρο 1.0 TFSI (116 ίππους),  με τον 1.4 TFSI με 150 PS (με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων και προαιρετικά με 4×4) και με τον diesel 1.6 TDI απόδοσης 116 PS. Με Quattro θα διατίθεται με τον 2.0 TFSI με 190 PS και με τον 2.0 TDI με 150 και 190 PS (στην πρώτη περίπτωση και 2κίνητο).

Στα κιβώτια συναντάμε το 6τάχυτο μηχανικό και το S tronic με τις 7 σχέσεις. Εξαίρεση αποτελούν οι 2.0 TDI και 2.0 TFSI, για τους οποίους έχει εξελιχθεί ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Στο δρόμο και κατ’α τα πρώτα χιλιόμετρα που κάναμε με το Q2 και συγκεκριμένα με τον χιλιάρη κινητήρα (και manual κιβώτιο) θα τολμούσα να μιλήσω για μία… αποκάλυψη. Ένας κινητήρας που “συμπεριφέρεται” ως ένας μεγαλύτερου κυβισμού, αθόρυβος, με μία ραφιναρισμένη συμπεριφορά. Η ποιότητα κύλισης δε, Audi… Μάλλον καλύτερη και από Audi…

Συνεχίσουμε τις δοκιμές επί ελβετικού εδάφους…

Μείνετε συντονισμένοι…

Audi-Q2_3

 

Log In or Create an account