Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Θέλει να αλλάξει και τις πίστες της F1 η Liberty

Ελλάδα 14:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Θέλει να αλλάξει και τις πίστες της F1 η Liberty

FORMULA 1

Θέλει να αλλάξει και τις πίστες της F1 η Liberty

FORMULA 1

H Formula 1 φαίνεται πως αλλάζει για τα καλά σελίδα καθώς οι νέοι ιδιοκτήτες της Liberty Media, προχωρούν σε πολλές και στοχευμένες αλλαγές που δεν περιορίζονται μόνο στο αισθητικό κομμάτι με τη δημιουργία νέου σήματος, γραφικών κτλ αλλά θα προχωρήσουν και στην ουσία. Με στόχο την αύξηση του θεάματος.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Ο Ross Brawn που έχει αναλάβει ρόλο αγωνιστικού διευθυντή του σπορ, δουλεύει στενά με την παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, με αντικείμενο την εύρεση λύσεων στον τομέα της αεροδυναμικής των μονοθεσίων, που θα επιτρέψει την ύπαρξη μαχών. Όμως για να συμβεί αυτό, πρέπει να βοηθούν και οι πίστες. Έτσι, δρομολογούνται αλλαγές σε κάποιες από αυτές.

«Αρχίζουμε να βρίσκουμε ρυθμό σε ότι αφορά στο κομμάτι των απαιτήσεων από πλευράς αεροδυναμικής και ήδη δουλεύουμε πάνω στην εξέλιξη κάποιων πιστών. Μιλάμε με τους υπεύθυνους από κάποιες από αυτές, για πιθανές τροποποιήσεις των αγωνιστικών διαδρομών ώστε να βελτιωθεί το θέμα στους αγώνες», είπε  ο Brawn στο motorsport.com.

Advertisement
Advertisement

Μία από αυτές τις πίστες είναι σίγουρα η Γιας Μαρίνα του Άμπου Ντάμπι, η οποία ειδικά μετά τον ανιαρό φετινό αγώνα, δέχθηκε έντονη κριτική. Στη συνέχεια ο αγωνιστικός διευθυντής της F1 αναφέρθηκε και στη μεθοδολογία που ακολουθούν.

brawn_jerez13_fence640

«Αρχίσαμε να ψάχνουμε τα αρχεία μας. Ποιες περίοδοι των αγώνων είχαν τις περισσότερες προσπεράσεις; Και σε ποιες πίστες είχαμε τα περισσότερα προσπεράσματα; Κάναμε λοιπόν μία στατιστική ανάλυση αλλά κινούμαστε με προσοχή. Γιατί η προσπέραση δεν σημαίνει αυτόματα και καλός αγώνας. Το θέαμα δεν έρχεται από μία εύκολη προσπέραση αλλά όταν δύο μονοθέσια μάχονται μεταξύ τους για θέση. Σε αυτόν τον τομέα, τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα από το να μετράς απλά αριθμούς. Αυτό στο οποίο έχουμε καταλήξει είναι πως η δυνατότητα να έχουμε διαφορετικές γραμμές στις καμπές, θα μπορούσε να βοηθήσει», είπε ο 63χρονος Βρετανός.