Το «Σχέδιο Β’» της Honda | NewsAuto.gr
FORMULA 1

Το «Σχέδιο Β’» της Honda

Το 2018 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τη Honda στη Formula 1. Η προβληματική συνεργασία με τη McLaren αποτελεί παρελθόν και πλέον αποκλειστικός συνεργάτης των Ιαπώνων είναι η Scuderia Toro Rosso. Ενόψει αυτής της αλλαγής στρατοπέδου, στη Honda επικρατεί αισιοδοξία.

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Δεν είναι μόνο πως πλέον δεν υπάρχει η ίδια πίεση που υπήρχε με τη βρετανική ομάδα. Έχοντας ήδη ένα χρόνο δουλειάς πάνω στην υβριδική μηχανή με την παρούσα διάταξη, η Honda έχει κάνει σημαντικά βήματα προς τα εμπρός. Και παρότι ετοιμάζει σημαντικό upgrade ενόψει της πρεμιέρας της Αυστραλίας, έχει και σχέδιο ασφαλείας. Που είναι η υπάρχουσα υβριδική μηχανή.

«Μας βοηθάει πολύ ότι διατηρήσαμε το ίδιο concept. Χρειαζόμαστε περισσότερη αξιοπιστία και καλύτερη απόδοση. Και βρισκόμαστε σε καλό στάδιο. Ακόμα δεν έχουμε πάρει τις τελικές αποφάσεις μας για την επόμενη σεζόν αλλά τουλάχιστον πλέον έχουμε και σχέδιο ασφαλείας, το οποίο είναι η υπάρχουσα υβριδική μηχανή μας. Είμαι λοιπόν σίγουρος πως μπορούμε να ξεκινήσουμε καλά την επόμενη σεζόν. Αντίθετα πέρυσι είχαμε αλλάξει concept κινητήρα ενόψει της σεζόν του 2017 και δεν ήμασταν έτοιμοι για τις δοκιμές εξέλιξης του χειμώνα. Παρότι δοκιμάσαμε κάτι καλό, χρειαζόμασταν περισσότερο χρόνο. Πλέον έχουμε την ίδια σχεδόν διάταξη με τους ανταγωνιστές μας, άρα δεν βλέπω γιατί να μη μπορέσουμε να πιάσουμε τους άλλους», είπε σχετικά στο motorsport.com ο Yusuke Hasegawa.

Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει σε προηγούμενο άρθρο, ο Ιάπωνας αλλάζει πόστο και πλέον η δομή του τμήματος Formula 1 της Honda θα περιλαμβάνει δύο κεφαλές, Ο Toyoharu Tanabe αναλαμβάνει τεχνικός διευθυντής του τμήματος F1 και θα έχει το πρόσταγμα στους αγώνες και τις δοκιμές ενώ στον τομέα εξέλιξης των υβριδικών μηχανών, διευθυντικό ρόλο θα έχει ο Yasuaki Asaki.

Log In or Create an account