Οι απαιτήσεις του GP Μονακό από τα ελαστικά
FORMULA 1Οι απαιτήσεις του GP Μονακό από τα ελαστικά
FORMULA 1Στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου του Μονακό θα διαδραματιστεί ο έκτος γύρος του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 και σε αυτόν σημαντικό ρόλο θα παίξουν τα ελαστικά.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Εκεί οι ομάδες προσπαθούν μέσω ρυθμίσεων να αποκομίσουν όσο το δυνατόν περισσότερη πρόσφυση από τα ελαστικά και την αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη. Πρόκειται για την πιο μικρή σε απόσταση και αργή σε ρυθμό, διαδρομή της χρονιάς (η φουρκέτα του Fairmont είναι η πιο αργή στροφή του πρωταθλήματος).
Παραδοσιακά κυριαρχεί στο Μονακό, η στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών υπό φυσιολογικές συνθήκες. Μένει να δούμε αν η χρήση της hyper soft γόμας θα αλλάξει αυτή την τάση, με κάποιο τρόπο. Πάντως η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης είναι στα χαμηλότερα επίπεδα της σεζόν. Είναι μια εύκολη, για τα ελαστικά, διαδρομή.
Στο Μονακό τα προσπεράσματα είναι πάρα πολύ δύσκολα, οπότε οι κατατακτήριες δοκιμές έχουν καθοριστική σημασία, πράγμα που αντιλαμβάνονται υπό το εντελώς αντίθετο πρίσμα οι δύο οδηγοί της Red Bull Racing. Ο Daniel Ricciardo που εκκινεί από την pole position και ο Max Verstappen που εκκινεί τελευταίος. Πάντως υπάρχει πάντα μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που προφανώς θα επηρεάσει τη στρατηγική αγώνα.
«Η hypersoft γόμα είναι κατάλληλη όχι μόνο για δοκιμές αλλά και για τον αγώνα. Έχει λοιπόν ενδιαφέρον να δούμε πως θα προσαρμοστεί στις μοναδικές απαιτήσεις της διαδρομής του Μονακό και πως θα επηρεάσει τη στρατηγική», είπε σχετικά ο επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola.