Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Ιταλίας, ελεύθερες δοκιμές: Ταχύτερες οι Mercedes (updated)

Ελλάδα 8:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Ιταλίας, ελεύθερες δοκιμές: Ταχύτερες οι Mercedes (updated)

FORMULA 1

GP Ιταλίας, ελεύθερες δοκιμές: Ταχύτερες οι Mercedes (updated)

FORMULA 1

Οι Mercedes W08 EQ Power+ ήταν ταχύτερες στις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Ιταλίας που διεξάγεται στην πίστα της Μόντσα και αποτελεί τον δέκατο-τρίτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.

Advertisement
Advertisement

Τάκης Πουρναράκης

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ταχύτερος όλων στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής στο Ιταλικό GP. Το Βρετανό πρωταθλητή ακολούθησε ο Μπότας με την άλλη Mercedes. Προς απογοήτευση των τιφόζι οι Ferrari ακολουθούσαν ένα δευτερόλεπτο πίσω. Οι οπαδοί της Ferrari είχαν κατακλύσει τους δρόμους του Μιλάνο όπου έγινε παρέλαση των οδηγών χτες. Σήμερα ο καιρός ήταν συννεφιασμένος καθόλη τη διάρκεια του 90λεπτου μάλιστα τα τελευταία 16 λεπτά ψιχάλισε. Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας: Πολύ μαλακή, μαλακή, μέση.

Οι Mercedes χρησιμοποίησαν κυρίως την μαλακή γόμα αλλά σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο τους με την πολύ μαλακή γόμα. Οι Ferrari επικεντρώθηκαν στην πολύ μαλακή υστερούσαν όμως σε χρόνο. Αμφότεροι οι οδηγοί της Red Bull υπόκεινται σε ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση για αλλαγή μερών της υβριδικής μηχανής. Προβλήματα και στην υβριδική μηχανή της Honda ο Αλόνσο είναι δεδομένο πως θα πάρει ποινή πάνω από 20 θέσεις με τις αλλαγές που θα χρειαστούν.

Advertisement
Advertisement

1 9d

Ο Ράικονεν ήταν 4ος ταχύτερος στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών

Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:

Advertisement

1 9d3

Στην απογευματινή περίοδο, όπου παρά  τις προβλέψεις η βροχή έμεινε μακριά, οι Mercedes παρέμειναν στην κορυφή. Μόνο που αυτή τη φορά, η καλύτερη επίδοση ανήκε στον Valtteri Bottas. Στο πρώτο μισό της διαδικασίας χρησιμοποιήθηκε ως επί το πλείστον η μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli, με την οποία τον καλύτερο χρόνο είχε σημειώσει ο Hamilton.

Advertisement

Όταν όμως στα μισά του δρόμου τοποθετήθηκαν στα μονοθέσια τα ελαστικά πολύ μαλακής γόμας με τα κόκκινα διακριτικά, τα πράγματα άλλαξαν. Αρχικά πέρασε από την κορυφή ο Sebastian Vettel ξεσηκώνοντας τους tifosi αλλά σύντομα, τα δύο «ασημί βέλη» των πέρασαν. Βέβαια οι διαφορές αυτή τη φορά ήταν πολύ μικρές. Ο Bottas ήταν μόλις 56 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του teammate του και 140 του Γερμανού οδηγού της Ferrari.

Όσο για τη δεύτερη SF70H, ο Raikkkonen ήταν τέσσερα δέκατα πιο αργός από τον Bottas και παραπονιόταν για την ισορροπία του μονοθεσίου του. Είχα μάλιστα μία έξοδο στην αμμοπαγίδα. Κανένα άλλο μονοθέσιο δεν βρέθηκε στο ίδιο δευτερόλεπτο, με τις Red Bull να είναι αυτές που ως συνήθως είχαν το ρόλο του «best of the rest». Η έκπληξη ήρθε από τις McLaren, που σημείωσαν τον έβδομο και τον όγδοο καλύτερο χρόνο.

Η σπασμένη ανάρτηση στη Haas του Kevin Magnussen προκάλεσε προσωρινά καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, ενώ ο Nico Hulkenberg περιορίστηκε σε ρόλο θεατή λόγω προβλήματος στα υδραυλικά της Renault. Τέλος, καπνός βγήκε από το πίσω μέρος της Scuderia Toro Rosso του Carlos Sainz, ολοκληρώνοντας πρόωρα τη μέρα του.

Advertisement

Συνολικά οι χρόνοι της δεύτερης περιόδου ήταν:

Monza-FP2-Times640