Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1: Οι υβριδικές μηχανές το 2021!

Ελλάδα 10:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

F1: Οι υβριδικές μηχανές το 2021!

FORMULA 1

F1: Οι υβριδικές μηχανές το 2021!

FORMULA 1

Χτες στο Παρίσι, παρουσία του προέδρου της FIA, Ζαν Τοντ, εκπροσώπων της FIA, της Liberty Media (ο κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων της F1), των ομάδων αλλά και όσων ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο μέλλον στη F1 έγινε μια συζήτηση όσον αφορά στη διαμόρφωση των τεχνικών κανονισμών για τις υβριδικές μηχανές που θα χρησιμοποιούνται στη F1 το 2021.

Advertisement
Advertisement

TAΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

Η F1 πέρασε στην υβριδική εποχή το 2014 και οι επικεφαλής της θεωρούν πως μετά από 8 χρόνια με την σημερινή τεχνολογική διάταξη θα πρέπει να επέλθουν θεμελιώδεις αλλαγές. Στόχος των αλλαγών είναι η μείωση του κόστους, η συνάφεια της τεχνολογίας μ’ αυτή που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα παραγωγής αλλά και η δραματοποίηση του ήχου που παράγουν οι υβριδικές μηχανές προς τέρψη των θεατών. Η τελική μορφή της νέας υβριδικής μηχανής δε θα οριστικοποιηθεί πριν το τέλος του 2018. Αυτό γίνεται ώστε οι κατασκευαστές να υποχρεωθούν να συνεχίσουν να δουλεύουν με τις σημερινές υβριδικές μηχανές.

Το πλαίσιο που ήδη συμφωνήθηκε αναφέρει για την νέα υβριδική μηχανή:
• Υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας V6, 1.6lt με υβριδικό σύστημα
• Αύξηση του ορίου περιστροφής κατά 3000rpm ώστε να βελτιωθεί ο ήχος.
• Παραμετροποίηση της εσωτερικής σχεδίασης ώστε να αποκλειστούν κοστοβόρες εξωτικές λύσεις.
• Αφαίρεση του μικρού ηλεκτροκινητήρα MGUH
• Ενίσχυση του μεγάλου ηλεκτροκινητήρα MGUK. Ο οδηγός θα μπορεί μηχανικά να αποθηκεύει ενέργεια για κάποιους γύρους για να τη χρησιμοποιήσει μετά μαζεμένη.
• Απλοποίηση του υπερτροφοδότη και περιορισμός διαστάσεων και βάρους
• Στάνταρ μπαταρία και λογισμικό
• Να υπάρχει ευελιξία στη σχεδίαση σασί/μηχανής/μετάδοσης στη φιλοσοφία «Plug and Play».
• Πρόθεση για περιορισμό στην κατανάλωση καυσίμου και όρια

Advertisement
Advertisement

Σε πρώτη ανάγνωση τα πράγματα κινούνται σαφώς προς τη σωστή κατεύθυνση μένει όμως να αποσαφηνιστούν πολλά. Π.χ. οικονομία καυσίμου και 3000rpm παραπάνω δεν συνάδουν. Σήμερα οι υβριδικές μηχανές ούτε καν πλησιάζουν το όριο των 12.500 rpm. Θα έχουμε την ευκαιρία να αποσαφηνίσουμε περισσότερα πράγματα μετά το τέλος του 2018 πάνω σ’ αυτούς τους τομείς.