Χείρα βοηθείας στη Honda | NewsAuto.gr
FORMULA 1

Χείρα βοηθείας στη Honda

Η νέα εποχή της Formula 1, με τη Liberty Media να ορίζει πλέον τις τύχες του σπορ, έχει φόρες πολλές αλλαγές στον τομέα της επικοινωνίας. Όμως παράλληλα, η τοποθέτηση του πολύπειρου Ross Brawn σε ρόλο αγωνιστικού διευθυντή του σπορ, αναμένεται μακροπρόθεσμα να το οδηγήσει προς τη σωστή κατεύθυνση.

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/SeitanF1)

Σε αυτό το πλαίσιο, γίνονται εκτεταμένες συζητήσεις για το αύριο του σπορ και ουσιαστικά όσα θα ισχύουν από το 2020 και μετά. Κι όχι μόνο τόσο μακριά αλλά και για το σήμερα και στο… σήμερα, το μεγάλο πρόβλημα ακούει στο όνομα Honda.

Οι Ιάπωνες εξετάζουν ακόμα και την αποχώρηση από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού αν δεν βρουν λύσεις στα διαρκή προβλήματά τους. Και η Liberty σκοπεύει να τους βοηθήσει, έστω σε ένα βαθμό.

«Δεν θα διαπραγματευτούμε με τη Honda σε μηχανολογικό επίπεδο. Δεν προτείνω να τους πούμε πώς να σχεδιάζουν την υβριδική τους μηχανή. Αν όμως μπορούμε να τους βοηθήσουμε να πετύχουν τους στόχους τους, τότε θα το κάνουμε. Αν η Honda στραφεί σε εμάς ζητώντας βοήθεια, η οποία θα είναι στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μας, τότε θα τη δώσουμε. Αρκεί να μην προκύπτουν θέματα αθέμιτου ανταγωνισμού», είπε ο Brawn μιλώντας στο βρετανικό περιοδικό Autosport.

alonso-barc17test1-g640

Στο ίδιο πλαίσιο, ο 62χρονος τόνισε πως η Formula 1 πρέπει να γίνει ελκυστική για κατασκευαστές που δεν συμμετέχουν στο σπορ κι αυτό μπορεί να γίνει χάρη στη σωστή ρότα στους κανονισμούς: «Ενόψει τον νέων κανονισμών που θα ισχύουν από το 2020, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη πως οι νέοι κατασκευαστές που θα μπουν στο σπορ μετά την αλλαγή των κανονισμών, ίσως να χρειάζονται σε πρώτη φάση επιπλέον υποστήριξη. Αν για παράδειγμα είχαμε πάλι σύστημα με token, ένας νέος ‘παίκτης’ θα έπρεπε να έχει περισσότερα token εξέλιξης τα δύο πρώτα χρόνια. Τέτοιες πρωτοβουλίες θα μπορούσαν να ενθαρρύνουν κάποια εταιρεία να μπει στην F1», είπε ο Βρετανός.

Log In or Create an account