Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Φυλλορροή» χρημάτων από τα Κρατικά ταμεία

Ελλάδα 7:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Φυλλορροή» χρημάτων από τα Κρατικά ταμεία

ΝΕΑ

«Φυλλορροή» χρημάτων από τα Κρατικά ταμεία

ΝΕΑ

Την ώρα που η Κυβέρνηση διαβουλεύεται με την τρόικα στο πια επιδόματα θα κόψει για να κλείσει την τρίτη αξιολόγηση, τα κρατικά ταμεία χάνουν εκατομμύρια, λόγω της ανεξέλεγκτης κατάστασης που επικρατεί στην αγορά αυτοκινήτου.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ

Η πώληση ενός καινούργιου αυτοκινήτου είναι ένα πολύ καλό και άμεσο έσοδο για το κράτος. Από το τέλος ταξινόμησης και το ΦΠΑ στα κρατικά ταμεία μπαίνουν κατά μέσο όρο 4.500 με 5.000€, ανά αυτοκίνητο.

Το ποσό αυτό υπολογίζεται με τα σημερινά δεδομένα που οι κατηγορίες των αυτοκινήτων που αγοράζουν οι Έλληνες έχουν πέσει σε μικρότερα και οικονομικότερα αυτοκίνητα, γιατί προ πενταετίας ο μέσος όρος των εσόδων έφτανε τα 10.000€ ανά αυτοκίνητο!

Advertisement
Advertisement

Η ανεξέλεγκτη κατάσταση που επικρατεί στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, τραβάει σα μαγνήτης στη χώρα μας τα παλιά, ταλαιπωρημένα και ιδιαίτερα ρυπογόνα οχήματα, τα οποία οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι πετάνε. Μερίδα εμπόρων τα παραλαμβάνουν με προθυμία, τα γυαλίζουν, γυρίζουν τα χιλιόμετρα και τα μοσχοπουλάνε μεν (σε σχέση με το πόσο το αγόρασαν), οικονομικότερα δε, από τα αντίστοιχα καινούργια. Έτσι πολλοί αγοραστές, αναζητώντας ένα φθηνό dieselάκι (κυρίως) πέφτουν θύματα της «προσφοράς».
Το αποτέλεσμα αυτής της ανεξέλεγκτης κατάστασης είναι να έχουν αυξηθεί οι πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κατά 59% (!) σε σχέση με πέρσι, όταν στα καινούργια υπάρχει μία αύξηση μόλις 9%. Μ’ αυτά τα δεδομένα το κράτος, χάνει σχεδόν 200 εκατομμύρια το χρόνο, αφού το κέρδος που έχει από την πώληση ενός μεταχειρισμένου είναι περίπου 450€, σε σύγκριση με τα 5.000€ στο καινούργιο.
Το χειρότερο όμως από όλα είναι πως -χωρίς να το ξέρουν- πολύς κόσμος αγοράζει αυτοκίνητα diesel, που είναι παράνομα όταν κυκλοφορούν σε Αττική και Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Το 60% των diesel είναι παράνομα