Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αναζητώντας ψήφους τα έδωσαν όλα στους “Λυμπερόπουλους”

Ελλάδα 8:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αναζητώντας ψήφους τα έδωσαν όλα στους “Λυμπερόπουλους”

ΝΕΑ

Αναζητώντας ψήφους τα έδωσαν όλα στους “Λυμπερόπουλους”

ΝΕΑ

Τα δωράκια στους απανταχού “Λυμπερόπουλους” που αναβιώνουν στιγμές δόξας μετά απο πολλά χρόνια, συνεχίζονται απο την Κυβέρνηση, η οποία πασχίζει να να βρει καινούργιους φίλους…

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ

Μαζί με το νομοσχέδιο, που ουσιαστικά έκλεισε πάλι το συγκεκριμένο επάγγελμα, συνεχίζοντας το παράλογο και άκρως Ελληνικό να επιλέγουν οι ταξιτζήδες τον πελάτη και όχι ο πελάτης το ταξί τους, το τέλος των UBER και του TaxiBeat η Κυβέρνηση πέρασε εύκολα και το απόλυτο περιβαντολλογικό έγκλημα…

Παρατάθηκε λοιπόν η υποχρεωτική ανανέωση οχημάτων ταξι στα 21 έτη -επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά της πληροφορίες που είχαμε δημοσιεύσει τον περσινό Μάιο.

Advertisement
Advertisement

Τι σημαίνει αυτό; Ο κάτοχος ενός ταξί μπορεί πλέον να κρατήσει το αυτοκίνητό για 21 χρόνια (!) δηλαδή κατα μέσο όρο για περισσότερα από 2.000.000 km, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη το αντίστοιχο χρονικό διάστημα είναι κάτω από τα 10 χρόνια. Σημειώστε πως η μέγιστη επιτρεπόμενη ηλικία των ταξί από το 2002 ως το 2007 ήταν 10 χρόνια για αυτοκίνητα κυβισμού μέχρι 1.950cc και 12 χρόνια για πάνω από αυτά τα κυβικά, καθώς το 2002-2004 είχαν δοθεί κίνητρα αντικατάστασης /απόσυρσης, λόγω των ολυμπιακών αγώνων.

Πλέον τα ταξί της Αττικής και της Θεσσαλονίκης αποσύρονται από την κυκλοφορία μετά την συμπλήρωση 18 ετών αν έχουν κινητήρα μέχρι 1.950 cc εκατοστά και μετά την συμπλήρωση 21 χρόνων αν έχουν μηχανή μεγαλύτερη των 1.950 cc.

Η Κυβέρνηση ΣυριζΑΝΕΛ, θέλοντας να ικανοποιήσει τον -εν δυνάμει πολιτευτή (με το κόμμα των ΑΝΕΛ)- συνδικαλιστή των πολυπληθέστατων ταξιτζήδων (και τις ψήφους αυτών), τους οποίους έχασαν με την εφαρμογή του μνημονίου που υπερψήφισαν, κλείνουν τους ψηφιακούς ανταγωνιστές τύπου UBER-TaxiBeat κλπ και να επεκτείνουν την υποχρεωτική αντικατάσταση των οχημάτων ταξί !

Advertisement

Πέραν των θεμάτων ασφαλείας που προκύπτουν λόγω παλαιότητας και ελλιπούς συντήρησης των οχημάτων, πρόκειται για ένα περιβαλλοντολογικό έγκλημα, αφού τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι τεχνολογίας EURO1 – EURO2.
Και όλα αυτά όταν στη χώρα μας, η μέση ηλικία των οχημάτων έχει αυξηθεί στα 13 χρόνια, με το 66,7% αυτών να είναι πεπερασμένης τεχνολογίας (Euro 2,3).

Πρόκειται για αυτοκίνητα που εκπέμπουν έως 16 φορές περισσότερα αιωρούμενα σωματίδια, σε σχέση με τις αντίστοιχες εκπομπές των σύγχρονων οχημάτων (Εuro6).

Advertisement

Οπως έχουμε τονίσει πολλές φορές, κανείς δεν αμφισβητεί ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες (και) του συγκεκριμένου κλάδου έχουν κλονιστεί οικονομικά από τον φορολογικό πόλεμο που έχει ανοίξει η Κυβέρνηση με το σύνολο των ελευθέρων Επαγγελματιών.

Όμως το περιβάλλον και η ασφάλεια των δρόμων αφορά όλη την κοινωνία. Η Κυβέρνηση θα μπορούσε να δώσει ένα μικρό κομμάτι από τα τεράστια κονδύλια του ΕΣΠΑ που διαχειρίζεται ώστε να δοθούν οικονομικά κίνητρα στους κατόχους ταξί να ανανεώσουν τα οχήματά τους.

Και όλα αυτά σε μία χώρα που έχει Υπουργείο Περιβάλλοντος, ενώ στηρίζει την οικονομία της στον Τουρισμό. Ταλαιπωρημένα και κακοσυντηρημένα ταξί, τα οποία εκπέμπουν τεράστιες ποσότητες μικροσωματιδίων (καπνός) -που σύμφωνα με τους ιατρούς “εδρεύουν” μόνιμα στα πνευμόνια του ανθρώπου- στην τουριστική Αθήνα, αναμφίβολα δεν είναι και η καλύτερη εικόνα.

Advertisement

Αλήθεια οι Δήμαρχοι Καμίνης και Μπουτάρης δεν έχουν να πουν κάτι επ’ αυτού;

Πάντως ο κος Λυμπερόπουλος έχει ξεκινήσει ήδη τον προεκλογικό οτυ αγώνα, εντός του κλάδου των ταξιτζήδων…

lyberopoulos_1 lyberopoulos_2lyberopoulos_3 lyberopoulos_4 lyberopoulos_5 lyberopoulos_6