Το «αντίο» της Audi στους αγώνες αντοχής | NewsAuto.gr
FORMULA E ΑΓΩΝΕΣ

Το «αντίο» της Audi στους αγώνες αντοχής

Το προσεχές Σάββατο (19/11) ολοκληρώνεται στο Μπαχρέιν όχι μόνο το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) αλλά και το 18ετές πρόγραμμα της Audi στους αγώνες αντοχής. Ο απολογισμός της γερμανικής εταιρείας είναι εντυπωσιακός όλα αυτά τα χρόνια: 106 νίκες σε 186 αγώνες, ποσοστό δηλαδή 57%!

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Η μάρκα από το Ίνγκολσταντ πανηγύρισε 13 νίκες στις 24 Ώρες του Μαν, το πιο λαμπερό ετήσιο ραντεβού στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. «Ο αγώνας αντοχής 6 ωρών στο Μπαχρέιν θα είναι αναμφίβολα ένα άκρως συναισθηματικό αντίο για εμάς», σχολίασε ο επικεφαλής της Audi Motorsport εδώ και 23 χρόνια, Dr. Wolfgang Ullrich.

O Dr. Wolfgang Ullrich σε μία από τις τελευταίες του συνεντεύξεις σε αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής

O Dr. Wolfgang Ullrich σε μία από τις τελευταίες του συνεντεύξεις σε αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής

Μία άλλη πολυτελής μάρκα του Ομίλου Volkswagen, η Porsche, κυριαρχεί στο Μαν τα τελευταία δύο χρόνια, οπότε η Audi θα επικεντρωθεί σε άλλες μορφές τους μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όχι στη Formula 1 αλλά στην ηλεκτρική Formula E, η οποία ταιριάζει περισσότερο στο προφίλ των αυτοκινήτων παραγωγής της Audi.

Για να κατανοήσουμε πώς η υβριδική τεχνολογία έχει κυριαρχήσει στους αγώνες, όπως και στα αυτοκίνητα παραγωγής, αρκεί ένα στοιχείο: το τωρινό Audi R18 χρησιμοποιεί 46% λιγότερο καύσιμο από το R10 TDI πριν από 10 χρόνια, ενώ είναι πιο γρήγορο.

Και βέβαια η απόφαση της Audi να αποχωρήσει από το WEC δεν μπορεί παρά να συνδέεται με το dieselgate, που υποχρέωσε το VW Group να ανακατανείμει το ανθρώπινο δυναμικό και τους υλικούς πόρους. Μην ξεχνάμε ότι πριν λίγες ημέρες η Volkswagen ανακοίνωσε το «αντίο» στο WRC, αν και έχει κατακτήσει όλους τους τίτλους την τελευταία τετραετία.

Η ηλεκτρική Formula της Audi έχει ήδη αρχίσει τις δοκιμές εξέλιξης

Η ηλεκτρική Formula της Audi έχει ήδη αρχίσει τις δοκιμές εξέλιξης

Log In or Create an account