O 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας του νέου VW Polo | NewsAuto.gr
VW POLO

O 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας του νέου VW Polo

Στη γκάμα των κινητήρων του νέου VW Polo ξεχωρίζει η παρουσία του νεότερου 1.000άρη TSI βενζινοκινητήρα των 95 και 115 ίππων του Ομίλου VW. Ας δούμε πιο αναλυτικά τις δύο αυτές εκδόσεις.

Η έκδοση των 95 ίππων του 1.0 TSI είναι και ο μικρότερος TSI στη γκάμα του νέου VW Polo. Παράγει 95 ίππους στις 5.500 στροφές, ενώ διαθέτει ροπή 175 Nm (από τις 2.000 μέχρι τις 3.500 στροφές). Ο τρικύλινδρος κινητήρας επιταχύνει το Polo μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε μόνο 10,8 δευτερόλεπτα. Με τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα φτάνει στα επίπεδα του πρώτου Golf GTI. Αυτά τα νούμερα ισχύουν τόσο για το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και για το προαιρετικό DSG 7 ταχυτήτων.

Η μεγάλη ευελιξία του κινητήρα αυτού συνδυάζεται με χαμηλή συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 4,5 ως 4,4 λίτρα ανά 100 χλμ. (που αντιστοιχούν σε 103 μέχρι 101 g/km CO2). Η έκδοση των 95 PS με DSG κιβώτιο 7 ταχυτήτων έχει κατανάλωση καυσίμου 4,7 ως 4,6 λίτρα ανά 100 χλμ και εκπέμπει 107 ως 105 g/km CO2.

Ο πιο ισχυρός τρικύλινδρος 1.0 TSI για το VW Polo είναι η εκδοχή των 115 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων ως στάνταρ και προαιρετικά με DSG 7 ταχυτήτων. Ο τούρμπο κινητήρας άμεσου ψεκασμού αναπτύσσει τη μέγιστη ισχύ του στις 5.500 στροφές, ενώ φτάνει τη μέγιστη ροπή των 200 Nm από τις 2.000 ως τις 3.500 στροφές. Όπως όλοι οι κινητήρες της σειράς ΕΑ211 καταναλώνει σούπερ αμόλυβδη βενζίνη (95 RON). Ο TSI των 115 PS διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και προαιρετικά με DSG 7 ταχυτήτων.

Der neue Volkswagen up!

Log In or Create an account