Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Infiniti ποντάρει στην Ευρώπη. Θα δικαιωθεί;

Ελλάδα 6:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H Infiniti ποντάρει στην Ευρώπη. Θα δικαιωθεί;

ΝΕΑ

H Infiniti ποντάρει στην Ευρώπη. Θα δικαιωθεί;

ΝΕΑ

Η Nissan δημιούργησε την Infiniti πίσω στο 1989 με προσανατολισμό τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η αγορά όμως της Βόρειας Αμερικής δεν αρκεί και το επόμενο στοίχημα για τον κατασκευαστή premium αυτοκινήτων είναι να κατακτήσει αξιόλογο μερίδιο και στην Ευρώπη. Τα μικρομεσαία Q30 και QX30 δείχνουν ικανά να βοηθήσουν την Infiniti να πετύχει το στόχο της.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Στην πρόσφατη έκθεση της Γενεύης παρουσιάστηκε το QX30, το οποίο – όπως και το κλασσικό hatch Q30 – βασίζεται στην πλατφόρμα MFA της Mercedes. Πρόκειται για δύο αυτοκίνητα που σχεδιάσθηκαν και εξελίχθηκαν με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα και τις ευρωπαϊκές προτιμήσεις και θα κατασκευάζονται στο Σάντερλαντ της Αγγλίας. Η πρεμιέρα της έκδοσης παραγωγής του Q30 θα πραγματοποιηθεί το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη και λίγους μήνες αργότερα θα γίνει το λανσάρισμα στην ευρωπαϊκή αγορά. Μέσα στο 2016 θα ακολουθήσει το crossover QX30.

«Θέλουμε πραγματικά να κάνουμε τη διαφορά με αυτά τα δύο μοντέλα», δήλωσε σε δημοσιογράφους στη Γενεύη ο Francois Goupil De Bouille. O Αντιπρόεδρος της Infiniti και υπεύθυνος για την Ευρώπη απέρριψε πάντως τις αιτιάσεις ότι τα δύο νέα μοντέλα θα προκαλέσουν απώλεια πωλήσεων στις Mercedes A-Class και GLA, με τις οποίες θα μοιράζονται πλατφόρμα και ορισμένα μηχανικά μέρη. «Οι πελάτες στους οποίους απευθυνόμαστε διαφέρουν από αυτούς της Mercedes οπότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα», υποστήριξε ο Γάλλος.

Advertisement
Advertisement

Η ετήσια παραγωγή στο εργοστάσιο του Σάντερλαντ θα φθάνει τις 60.000 μονάδες, οι μισές εκ των οποίων θα προορίζονται για την Ευρώπη. Η αναλογία ανάμεσα στα Q30 και QX30 θα είναι 60/40. Όσο για τους κινητήρες, ενδέχεται να δούμε τον 1.2 turbo βενζίνης και τους 1.5/1.6 diesel της Nissan, αλλά και το 2λιτρο της Mercedes με ισχύ 211 PS.