Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Renault χαρίζει στο Clio RS ισχύ 220 ίππων

Ελλάδα 11:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Renault χαρίζει στο Clio RS ισχύ 220 ίππων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Renault χαρίζει στο Clio RS ισχύ 220 ίππων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το compact SUV Kadjar δεν είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που θα προσελκύσει στο περίπτερο της Renault στη Γενεύη το κοινό. Δίπλα του στέκεται με αποφασιστικότητα το Clio RS Trophy, η πιο ισχυρή εκδοχή του δημοφιλούς γαλλικού σουπερμίνι που θα λανσαριστεί το καλοκαίρι. Προκειμένου το Clio RS να μην υπολείπεται σε ισχύ μοντέλων όπως το 208 GTi με τα 208 PS και το Corsa OPC με 207 PS, η Renault αναβαθμίζει τον 1.6 turbo και τον τοποθετεί κάτω από το καπό της έκδοσης Clio RS Trophy.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 10%, δηλαδή από τα 200 στα 220 PS. Παρομοίως, η ροπή ανεβαίνει από τα 24,5 στα 26,5 kgm. Αυτό επιτυγχάνεται από την αλλαγή στη χαρτογράφηση του κινητήρα, την τοποθέτηση μεγαλύτερης τουρμπίνας, επανασχεδιασμένης εισαγωγής αέρα για περιορισμό των απωλειών και αναθεωρημένο σύστημα εξάτμισης. Μάλιστα υπάρχει και λειτουργία overboost στην 4η και 5η σχέση στο κιβώτιο, με την οποία η μέγιστη τιμή της ροπής φθάνει τα 28,5 kgm.

Ο 1.6 turbo πληροί πλέον τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6, ενώ εκπέμπει στο περιβάλλον λιγότερο CO2 (138 από 144 g/km). Οι μηχανικοί της Renault Sport ασχολήθηκαν επίσης και με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Οι αλλαγές γίνονται κατά 40% πιο γρήγορα στις θέσεις Normal και Sport και κατά 50% στη Race. Επιπλέον, το σύστημα start/stop απενεργοποιείται στη Sport και τη Race. Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται μόνο χειροκίνητα στη θέση Race και το κιβώτιο δεν επεμβαίνει από μόνο του.

Advertisement
Advertisement

Το Clio RS Trophy είναι χαμηλωμένο κατά 20 mm εμπρός και κατά 10 mm πίσω, ενώ φέρει πιο σκληρά αμορτισέρ και νέα ελατήρια. Το τιμόνι είναι πιο άμεσο στις εντολές του οδηγού, ενώ οι τροχοί των 18 ιντσών πατούν σε ελαστικά 205/40 Michelin Pilot Super Sport. Όλα τα παραπάνω υπόσχονται πιο «άγρια» συμπεριφορά του μικρού RS, εντός αλλά και εκτός πίστας. Κόκκινες – διακριτικές πάντως – λεπτομέρειες στο αμάξωμα και την καμπίνα των επιβατών αναλαμβάνουν να το κάνουν να ξεχωρίζει από το απλό RS.