Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πέντε αστέρια για το Jeep Renegade

Ελλάδα 14:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέντε αστέρια για το Jeep Renegade

ΝΕΑ

Πέντε αστέρια για το Jeep Renegade

ΝΕΑ

Το νέο 4×4 της Jeep απέσπασε την κορυφαία 5άστερη διάκριση στις πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης που πραγματοποίησε ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Το Renegade συμμετείχε στο τελευταίο… σετ δοκιμών του 2014 και αναδείχθηκε ως ένα από τα ασφαλέστερα της κατηγορίας του λαμβάνοντας τελική βαθμολογία 80/100.

Συγκεκριμένα, ανά τομέα αξιολόγησης έλαβε:
87% στην προστασία των ενηλίκων
85% στην προστασία παιδιών
65% στην προστασία πεζών
74% στον εξοπλισμό ασφαλείας

Advertisement
Advertisement

Αρωγοί στην επίτευξη των πέντε αστέρων, είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης, το σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής πρόσθιας σύγκρουσης (Forward Collision Warning-Plus), το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, οι 6 αερόσακοι (μετωπικοί και πλαϊνοί για τους εμπρός επιβάτες, τύπου κουρτίνας για όλους) που προσφέρονται από τη βασική έκδοση. Ακόμα, τα ESC (ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ή electronic stability control) και ERM (ηλεκτρονικό σύστημα αποτροπής ανατροπής ή electronic anti-rollover system), τα συστήματα ελέγχου τυφλής γωνίας (Blind-Spot Monitoring), ανίχνευσης διέλευσης στο πίσω μέρος (Rear Cross Path Detection) αλλά και η αρχιτεκτονική δόμησης «4×4 Small Wide».

Το Renegade είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου FCA που χρησιμοποιεί αυτή την συμπαγή δόμηση, με νέα υλικά υψηλής αντοχής ώστε να εξασφαλιστούν τα απαιτούμενα επίπεδα ακαμψίας του πλαισίου για μέγιστη προστασία για τους επιβάτες. Οι τρείς ζώνες παραμόρφωσης στο μπροστινό τμήμα εγγυούνται την απορρόφηση της σφοδρότητας μετά από σύγκρουση, ενώ παράλληλα ο κλωβός των επιβατών παραμένει άθικτος παρέχοντας απόλυτη ασφάλεια για όσους βρίσκονται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Advertisement

Το αποτέλεσμα των εικονικών προσομοιώσεων δοκιμάστηκε σε πραγματικές συνθήκες στο εργοστάσιο SATA, στο Μέλγι, πραγματοποιώντας 300 τεστ πάνω σε εξαρτήματα και υποσυστήματα, περισσότερες από 100 προσομοιώσεις πρόσκρουσης και περισσότερες από 100 δοκιμές πρόσκρουσης διαφόρων τύπων (μετωπική, ανατροπής, οπίσθιας σύγκρουσης, με πεζούς κ.α.), σε διαφορετικές ταχύτητες και με διαφορετικά φυσικά χαρακτηριστικά επιβατών.