Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

«Πρόλογος» για κάτι… μεγάλο από την Audi

Ελλάδα 11:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Πρόλογος» για κάτι… μεγάλο από την Audi

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

«Πρόλογος» για κάτι… μεγάλο από την Audi

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ως την «εισαγωγή» σε μία νέα σχεδιαστική εποχή, διαφημίζει το πρωτότυπο prologue η Audi. Η γερμανική μάρκα παρουσίασε στο Λος Άντζελες το μεγάλο δίθυρο coupe, με κινητήρα τον 4λιτρο TFSI, απόδοσης 605 PS. Το prologue αποτελεί δείγμα του πού θα κινηθεί σχεδιαστικά η Audi, υπό την καθοδήγηση του Marc Lichte, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα επικεφαλής σχεδιαστή στις αρχές του 2014.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

«Η ξεκάθαρη φιλοσοφία του Lichte και η κατανόηση του DNA της μάρκας του επέτρεψε να αναπτύξει μία σχεδιαστική στρατηγική που ανοίγει νέους δρόμους για εμάς. Το prologue αποτελεί αυτοκίνητο-σφραγίδα για την Audi», σχολίασε ο Ulrich Hackenberg, μέλος του ΔΣ της εταιρείας με έδρα το Ίνγκολσταντ. «Η Audi έχει να κάνει με τη sport συμπεριφορά, τα ελαφρά υλικά και την μόνιμη τετρακίνηση quattro. Με το prologue εκφράζουμε όλα τα παραπάνω με ένα νέο τρόπο: δημιουργώντας το πιο sport αυτοκίνητο στην πολυτελή κατηγορία. Η ομάδα μας ακολούθησε νέα προσέγγιση στη σχεδίαση, τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού», προσέθεσε από την πλευρά του ο Marc Lichte.

Το prologue δεν… απαρνείται βέβαια όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα από τα μοντέλα παραγωγής ή τα άλλα πρωτότυπα της Audi. Η τραπεζοειδής μάσκα, σήμα κατατεθέν της μάρκας, μεγάλωσε, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας ξεχωρίζει από τις έντονες ακμές. Τα λεπτά φώτα και το… ανάγλυφο καπό χαρίζουν επιπλέον δυναμισμό στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, το οποίο καταφέρνει να κρύβει το μεγάλο του μήκος (5,1 m).

Advertisement
Advertisement

Πιο… λιτό το πίσω μέρος, με τα φώτα LED να καλύπτουν όλο το πλάτος του αμαξώματος και το διαχύτη να είναι από αλουμίνιο. Το Audi prologue φέρει μεγάλους τροχούς 22 ιντσών, οι οποίοι πατούν σε ελαστικά διαστάσεων 285/30. Πλήρως ψηφιακό είναι το 4θέσιο εσωτερικό, με οθόνες όχι μόνο στον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα, αλλά και στο ταμπλό μπροστά από το συνοδηγό.

Το νέο πρωτότυπο της Audi έχει βάρος 1.980 kg και εφοδιάζεται με τον 4.0 TFSI σε έκδοση με 605 PS και 71,4 kgm ροπής (76,5 kgm με λειτουργία overboost) . Ο κινητήρας σε συνδυασμό με το 8τάχυτο κιβώτιο tiptronic του επιτρέπει να ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 km/h σε 3,7 sec. Η θεωρητική μέση κατανάλωση είναι 8,6 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων κάτω από τα 200 g/km (199 g. για την ακρίβεια).

Ποιο αυτοκίνητο λοιπόν προλογίζει το Audi prologue; Το πιθανότερο ένα μεγάλο υπερπολυτελές coupe, τον αντίπαλο δηλαδή της S-Class Coupe, που λογικά θα βαφτιστεί Α9. Όμως σχεδιαστικές λεπτομέρειες θα περάσουν και σε άλλο μοντέλα, όπως το επόμενο Α8.