Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πρεμιέρα στη Γενεύη: Subaru Viziv-2

Ελλάδα 15:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πρεμιέρα στη Γενεύη: Subaru Viziv-2

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πρεμιέρα στη Γενεύη: Subaru Viziv-2

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πέρυσι στο 83ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Subaru παρουσίασε το πρωτότυπο Viziv. Ένα χρόνο μετά, επανέρχεται με την εξέλιξή του, το Viziv-2!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Πρόκειται για πρωτότυπο τετραθέσιο crossover, μήκους 4.4 μέτρων που περικλείει πληθώρα τεχνολογιών που οι ιάπωνες θέλουν να ενσωματώσουν στα μελλοντικά τους μοντέλα. Από το περυσινό λοιπόν πρωτότυπο και την εξελιγμένη του μορφή που είχαμε δει στο Τόκιο, έχουμε κάποιες αισθητικές αλλαγές χωρίς όμως να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του.

Κλέβουν την παράσταση οι εμπρός πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, οι πόρτες για τους πίσω επιβάτες ανοίγουν… προς τα πίσω, τα πρόσθια φωτιστικά σώματα είναι σε σχήμα “C” ενώ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα συναντάμε στρογγυλά φώτα ομίχλης τεχνολογίας LED. Άκρως φουτουριστικό το εσωτερικό του Viziv-2, με πτωτότυπου σχεδιασμού καθίσματα, κρυφούς φωτισμούς, ψηφιακές ενδείξεις στον πίνακα οργάνων και έγχρωμη οθόνη στην κεντρική κονσόλα.

Advertisement
Advertisement

Ένας τομέας στον οποίο η Subaru έχει δουλέψει πολύ, είναι η κινητήρα δύναμη του συγκεκριμένου υβριδικού πρωτότυπου. Επί της ουσίας πρόκειται για ένα 4θέσιο plug-in hybrid crossover, που παίρνει ώθηση από έναν 1600άρη Boxer πετρελαιοκινητήρα DIT (Direct Injection Turbo), που συνεργάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες.  Ο ένας από αυτούς, μαζί με τον diesel, κινούν τον εμπρός άξονα ενώ οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες κινούν τους πίσω τροχούς, που ανάλογα τις συνθήκες στο δρόμο, μπορεί να κατανέμουν διαφορετικά τα επίπεδα ροπής σε κάθε έναν από αυτούς. Το νέο σύστημα τετρακίνησης της Subaru περιλαμβάνει αυτόματο κιβώτιο Lineatronic.
[nggallery id=3198]
Στις χαμηλές απαιτήσεις, το Viziv-2 κινείται χάρη στους ηλεκτροκινητήρες, όταν… παίρνει φόρα, μπαίνει στο παιχνίδι και o diesel. Το πρωτότυπο αυτό όχημα διαθέση ακόμα σύστημα start/stop ενώ σύμφωνα με τη Subaru, είναι πολλές οι επιλογές φόρτισης των μπαταριών.

Τέλος, το σύστημα SI-Drive θα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει διαφορετικές χαρτογραφήσεις για το κινητήριο σύνολο, όπως “Intelligent”, “Sport” και “Eco-Cruise”.

Μένει να δούμε, πόσο θα αλλάξει το Viziv-2 όταν φτάσει να μπει στην παραγωγή και πόσο γρήγορα, όλες αυτές οι τεχνολογίες θα περάσουν σε όλη τη γκάμα της Subaru.