Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Toyota το πιο ισχυρό brand στο αυτοκίνητο

Ελλάδα 0:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Toyota το πιο ισχυρό brand στο αυτοκίνητο

ΝΕΑ

Η Toyota το πιο ισχυρό brand στο αυτοκίνητο

ΝΕΑ

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Toyota κατέχει την κορυφαία θέση ανάμεσα στους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Ο κολοσσός από την Ιαπωνία διατηρήθηκε στη 10η θέση του Top 100 του Best Global Brands που δημοσιεύει κάθε χρόνο η Interbrand, εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Advertisement
Advertisement

Η επίδοση κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική από τη στιγμή που επετεύχθη παρά ορισμένες δυσμενείς για την Toyota καταστάσεις (όπως το μποϊκοτάζ στην Κίνα και η ανάκληση μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων της). Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε μάλιστα νέα άνοδο του brand value, κατά 17%, στα 35,35 δισ. δολάρια. Ακολουθούν η Mercedes-Benz στην 11η θέση (31,9 δισ. δολάρια +6%) και η BMW στη 12η θέση (31,8 δισ. δολάρια +10%).

Συνολικά 14 από τις 100 πιο ισχυρές σε όνομα εταιρείες προέρχονται από το χώρο τoυ αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας. Πέρα από τις προαναφερθείσες Toyota, Mercedes και BMW, στη λίστα περιλαμβάνονται επίσης η Honda (20η +7%), η Volkswagen (34η +20%), η Ford (42η +15%), η Hyundai (43η +20%), η Audi (51η +8%), η Porsche (64η +26%), η Nissan (65η +25%), η Kia (83η +15%), η Chevrolet (89η – για πρώτη φορά στο Top 100), η Harley-Davidson (96η +10%) και η Ferrari (98η +6%).

Η πρώτη θέση στην κατάταξη άλλαξε για πρώτη φορά χέρια, μετά από την «κυριαρχία» της Coca Cola επί 13 συναπτά έτη. Υπό την ηγεσία του Τιμ Κουκ, ο οποίος διαδέχθηκε τον εκλιπόντα Στιβ Τζομπς, η Apple συνεχίζει να καινοτομεί και να… συναρπάζει τα εκατομμύρια φίλων της τεχνολογίας. Έτσι με άνοδο 28% στην αξία του brand name (98,3 δισ. δολάρια) ανέβηκε από τη 2η θέση στην κορυφή. Η Coca Cola υποχώρησε στην 3η θέση (79,2 δισ. δολάρια), καθώς την ξεπέρασε και η Google (93,3 δισ. δολάρια με άνοδο 34%).

Advertisement
Advertisement

Η Interbrand εξετάζει τις επιδόσεις των εταιρειών σε τρεις τομείς προκειμένου να καθορίσει την κατάταξη: την οικονομική απόδοση των προϊόντων ή υπηρεσιών, την επιρροή στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τέλος την ισχύ που έχει στον καθορισμό υψηλής τιμής για τα προϊόντα της ή για να εξασφαλίσει κέρδη.