Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αποκάλυψη: Με 1.5 turbo 136 PS το νέο ΜΙΝΙ!

Ελλάδα 21:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκάλυψη: Με 1.5 turbo 136 PS το νέο ΜΙΝΙ!

ΝΕΑ

Αποκάλυψη: Με 1.5 turbo 136 PS το νέο ΜΙΝΙ!

ΝΕΑ

Ακόμη πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία και σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση υπόσχεται η ΜΙΝΙ για τη νέα γενιά των αυτοκινήτων της. Η αρχή θα γίνει με το 3θυρο μοντέλο, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί το Νοέμβριο στην έκθεση του Λος Άντζελες. Το ΜΙΝΙ hatchback θα είναι το πρώτο από τα συνολικά 8 μοντέλα της βρετανικής μάρκας που θα βασίζεται στην πλατφόρμα νέας αρχιτεκτονικής του Ομίλου BMW με κίνηση στον εμπρός άξονα.

Advertisement
Advertisement

Νέας γενιάς τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες θα συνδυάζουν μεγάλη ισχύ με μικρή κατανάλωση, στο πνεύμα της εποχής. Όπως έκανε γνωστό η ΜΙΝΙ, ο 3κύλινδρος 1.5 ΤwinPower Turbo αποδίδει 136 PS και 22,4 kgm στις 1.250 rpm. Η μέγιστη ροπή θα αυξάνεται για λίγο στα 23,5 kgm μέσω λειτουργίας overboost. Θα λανσαριστεί επίσης και ένας 4κύλινδρος με χωρητικότητα 2 lt, πιθανόν για το Cooper S. Θα αποδίδει 192 PS και 28,6 kgm ροπής, επίσης στις 1.250 rpm (30,6 kgm με overboost).

Νέοι είναι και οι πετρελαιοκινητήρες, τεχνολογίας common rail. Στη βάση θα συναντήσουμε έναν επίσης τρικύλινδρο 1.5, με ισχύ 116 PS και ροπή 27,5 kgm. Η θυγατρική της BMW ισχυρίζεται ότι θα προσφέρει κατά 7% μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με τον κινητήρα που θα αντικαταστήσει.

Advertisement
Advertisement

Εξελιγμένα θα είναι και τα κιβώτια, μηχανικά και αυτόματα. Τα χειροκίνητα θα έχουν αισθητήρα που θα ρυθμίζει τις στροφές του κινητήρα ανάλογα με την επιλεγείσα σχέση. Τα αυτόματα κιβώτια θα συνδυάζονται με start/stop, ενώ για τα μοντέλα με σύστημα πλοήγησης θα επιλέγεται αυτόματα η ιδανική σχέση πριν το ΜΙΝΙ φθάσει π.χ. σε μία διασταύρωση ή σε μία στροφή.

Οι μηχανικοί της εταιρείας δούλεψαν πάνω στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις για να βελτιώσουν την άνεση χωρίς να… υπονομεύεται η γνωστή αίσθηση kart. Για πρώτη φορά, μοντέλα της ΜΙΝΙ θα εξοπλίζονται με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει αν προτιμά κράτημα ή άνεση, ανάλογα με τη διάθεσή του και την κατάσταση του δρόμου.