онлайн кредиткредитные картыбанк москвы ипотеказаймы на картувклад онлайн
Advertisement

Οδηγούμε το Honda Civic 1.6 diesel

Πόσο σημαντική είναι μία πετρελαιοκίνητη έκδοση για μία εταιρεία με το βλέμμα στραμμένο εδώ και χρόνια προς την υβριδική τεχνολογία; Η απάντηση είναι ξεκάθαρη και μονολεκτική: Πολύ. Ο νέος 1.6 i-DTEC κάνει πρεμιέρα στο Civic και αντιπροσωπεύει τη στροφή της Honda προς τους diesel. Το παραδέχτηκε εξάλλου και ο Μασάκι Κανεχίρο, εκ των μηχανολόγων που δημιούργησαν το συγκεκριμένο κινητήρα: «Αναλύοντας την ευρωπαϊκή αγορά αντιληφθήκαμε ότι οι κάτοχοι μικρομεσαίων αυτοκινήτων καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις. Για αυτούς ο diesel είναι η ενδεδειγμένη λύση. Στη μικρότερη κατηγορία, αυτή του Jazz δηλαδή, η υβριδική τεχνολογία έχει μεγαλύτερη ουσία». Τα παραπάνω λόγια σημαίνουν ότι δεν θα δούμε υβριδική έκδοση του νέου Civic στην Ευρώπη.

Αποστολή στη Νίκαια: Κώστας Μπιτσικώκος

Στη Honda φημίζονται για τους κινητήρες τους και έβαλαν όλα τα μεγάλα τους «μυαλά» να δημιουργήσουν ένα νέο 4κύλινδρο σύνολο, μικρής χωρητικότητας, το οποίο θα δούμε μέσα στο 2013 και στο νέο CR-V. Το αποτέλεσμα δείχνει να τους δικαιώνει. Ο 1.6 i-DTEC είναι κατά 47 kg ελαφρύτερος από τον μεγάλο 2.2 diesel, ενώ 7 kg έχουν αφαιρεθεί μέσω του νέου 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Έτσι, ένας κινητήρας με ισχύ 120 PS και ροπή 30,6 kgm ζητά μόλις 3,6 lt. καυσίμου ανά 100 km σε μεικτό κύκλο και εκπέμπει 94 g. CO2 ανά km.

Τι σημαίνουν οι παραπάνω αριθμοί; Ότι πλέον το νέο Civic μπορεί να κοιτάξει κατάματα τον ανταγωνισμό. Ο ατμοσφαιρικός 1.4 βενζίνης υστερούσε στον τομέα των επιδόσεων, ενώ οι μεγαλύτεροι 1.8 βενζίνης και 2.2 πετρελαίου διέθεταν μεν ισχύ, αλλά δεν συνέφεραν στους τομείς της φορολογίας και της κατανάλωσης. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι το «δίδυμο» 1.6 i-DTEC – 6άρι κιβώτιο συνοδεύεται από επεμβάσεις στην εμπρός ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης.

Στους δρόμους της Γαλλικής Ριβιέρας με την εξαιρετικής ποιότητας άσφαλτο, το Civic συμπεριφέρθηκε άκρως ικανοποιητικά. Ο 1.6 diesel αρχίζει να ζωντανεύει πριν τις 2.000 rpm (όταν εμφανίζεται η μέγιστη τιμή της ροπής) και ανταποκρίνεται γρήγορα στο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Στις υψηλές στροφές δεν είναι τόσο πολιτισμένος, όμως η ηχομόνωση κάνει καλή δουλειά και ο ήχος του δεν κουράζει οδηγό και επιβάτες.

Η αναβαθμισμένη αίσθηση σε σχέση με το Civic 1.4 τονίζεται ακόμη περισσότερο από το πιο σαφές και με καλύτερη λειτουργία 6τάχυτο κιβώτιο, το τιμόνι με την αυξημένη πληροφόρηση και την πιο σφιχτή εμπρός ανάρτηση (με νέα σινεμπλόκ). Ως αποτέλεσμα, το μικρομεσαίο Honda βγάζει προς τα έξω έναν πιο sport χαρακτήρα, χωρίς όμως να επηρεάζεται αρνητικά η παρεχόμενη άνεση. Αν προσθέσουμε τον κορυφαίο για την κατηγορία χώρο αποσκευών (477 lt), έχουμε μπροστά μας μία ολοκληρωμένο πρόταση στο C segment.

Οπτικά οι διαφορές δύσκολα γίνονται αντιληπτές, καθώς αφορούν το κάτω μέρος του μπροστινού προφυλακτήρα και την παρουσία πλευρικών σπόιλερ για τον περιορισμό της αεροδυναμικής αντίστασης και κατά συνέπεια της κατανάλωσης. Οι παραγγελίες του Civic 1.6 i-DTEC στη χώρα μας θα αρχίσουν προς τα τέλη Φεβρουαρίου, με τις πρώτες παραδόσεις να ακολουθούν μέσα στον Μάρτιο. Οι τιμές θα αρχίζουν κάτω από το όριο των 22.000 ευρώ. Πλήρες είναι το βασικό επίπεδο εξοπλισμού Comfort, με 8 αερόσακους, ESP, hill start assist, start/stop, αυτόματο κλιματισμό, cruise control, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, ραδιο-CD με MP3 θύρα USB και χειριστήρια στο τιμόνι.

Η πλούσια έκδοση ονομάζεται Sport και θα επιβαρύνεται με 1.600 ευρώ σε σχέση με την Comfort. Προσφέρει επιπλέον διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, αλουμινένια πεντάλ, λειτουργία ηλεκτρικών παραθύρων μέσω τηλεχειρισμού, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες μέσω τηλεχειρισμού, αισθητήρες βροχής, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύνδεση Bluetooth και κάμερα οπισθοπορείας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1.6 i-DTEC 120 PS)

Κινητήρας: 1.597 cc
Ισχύς: 120 PS στις 4.000 rpm
Ροπή: 30,6 kgm στις 2.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρόσθιους τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 203 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 10,5 sec
Μικτή κατανάλωση: 3,6 lt/100 km (εργ.).
Εκπομπές CO2: 94 gr/km
Βάρος: 1.310 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.285/1.770/1.472 mm
Χώρος αποσκευών: 477 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: Κάτω από 22.000 ευρώ (εκτίμηση)



 

2 σχόλια

  • Visit site
    March 25, 2013 2:35 pmPosted 1 year ago
    sspyros

    Αν εβγαινε πριν 5 χρονια θα το αγοραζα με κλειστα ματια.Τωρα ειναι πολλα τα 22000.Οποτε μενουμε με το Jazz.

    Reply

Σχολιάστε

Όνομα: (υποχρεωτικό)

E-Mail: (υποχρεωτικό)

Website: (προαιρετικό)

Κωδικός εικόνας: (υποχρεωτικό)


Μήνυμα: (υποχρεωτικό)

Αποστολή


Το NewsAuto.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.